Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 05:34

10% din comenzile de parfumuri şi cosmetice online sunt făcute de la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 06 sepembrie 2016

10% din comenzile de parfumuri şi cosmetice online sunt făcute de la Braşov
10% din vânzările online ale retailerului de produse de înfrumuseţare şi accesorii SOLE Luxury Boutique vin din Braşov. Mai multe comenzi vin din Bucureşti şi Cluj, cu 30% şi, respectiv, 25%. 
În prezent, compania deţine 3 magazine în Bucureşti, Cluj şi Baia Mare şi un magazin online, care generează 70% din afacerile companiei. SOLE este un business lansat în 2014 şi reprezintă a doua afacere pornită de familia Ţiboc, după retailerul IT&C QuickMobile.
Referindu-se la evoluţia pieţei online de produse de înfrumuseţare, Angela Ţiboc (foto) spune că aceasta creşte treptat, inclusiv pe segmentul de lux, dar ritmul nu este atât de accelerat precum în Vest, iar unul dintre motivele care împiedică dezvoltarea pieţei online este lipsa încrederii consumatorului. „La noi, multe femei sunt încă obişnuite să caute produse de înfrumuseţare şi îngrijire în mall-uri şi farmacii. În online, pe de altă parte, avem deja de un consumator premium – vorbim despre un client informat, fidelizat, care ştie exact ce caută. Din păcate, am fost „obişnuiţi” să cumpărăm produse contrafăcute chiar din centrele comerciale, deci în cazul unui shop virtual lucrurile devin şi mai îndoielnice. Pentru a se convinge, utilizatorul online are nevoie de un client service ireproşabil, de transparenţă şi, în final, de o experienţă plăcută de cumpărături”, mai spune proprietara SOLE.
De asemenea, comportamentul de consum diferă faţă de ţările vest europene, româncele preferând produsele de înfrumuseţare – cosmetice şi parfumuri, în timp ce în ţări precum Franţa, ori Belgia, femeile cumpără mai mult pe produse de îngrijire a pielii. Peste 80% dintre clienţii retailerului sunt femei, cu studii medii/superioare şi cu venituri de peste 2.500-3.000 lei/lună.
 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie