Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 09 martie 2018
Opt din zece români (81,9%) îşi fac cumpărăturile de la hypermarket, iar principalul criteriu care stă la baza achiziţionării unui produs este preţul, reiese dintr-un studiu online realizat de către o companie de consultanţă, publicat joi.
Conform cercetării, 63,2% dintre respondenţi au menţionat faptul că achiziţionează atât produse locale, cât şi internaţionale, iar cele mai cumpărate produse sunt cele alimentare, majoritatea lactate, legume şi carne.
În plus, când vine vorba despre motivaţiile pentru achiziţionarea produselor locale, oamenii invocă atât aspecte raţionale, precum „Sunt mai naturale" (61,6%) sau „Sunt de o calitate mai bună" (54,4%), dar şi aspecte emoţionale, cum ar fi dorinţa de a sprijini economia locală (49,3%).
În schimb, referitor la aspectele de care ţin cont românii atunci când cumpără produse alimentare sau non-alimentare, cel mai important criteriu este preţul (76%), urmat de ingrediente/conţinut (74,2%). Criteriul certificării contează cel mai puţin pentru cumpărători, respectiv în proporţie de 27,2%.
PARCHETUL DE PE LÂNGĂ CURTEA DE APEL BRAŞOV organizează în zilele de 12.06.2024 – proba practică şi 13.06.2024 – proba scrisă concurs pentru ocuparea unui post de grefier,[...]
2024-04-19 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-19 citeste mai multSubscrisa, SOLVENDI S.P.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Piteşti, nr. 18, et. III, jud. Cluj, în calitate de lichidator judiciar al COM NICO SERV SRL (în faliment, in bankruptcy,[...]
2024-04-19 citeste mai multPrezent la Braşov, la evenimentul de lansare a Patronatului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii din Braşov, preşedintele Consiliului Naţional al Inteprinderilor Private Mici şi Mijlocii (CNIPMM)[...]
2024-04-19 citeste mai multÎncepând din 18 aprilie, Întreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) din judeţul Braşov au un organ reprezentativ, care să le medieze interesele în relaţia cu autorităţile centrale[...]
2024-04-19 citeste mai mult
DanaBv
2018-03-12 06:02:14
8 din 10 romani?! Ma intreb cum au ajuns la acest studiu si cum l-au completat cei care locuiesc in mediul rural si care nu prea stau pe internet? Sau ei nu mai sunt considerati romani?