leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6524 RON

1 USD = 3.9764 RON

1 GBP = 5.2395 RON

1 XAU = 153.8126 RON

1 AED = 1.0826 RON

1 AUD = 2.8832 RON

1 BGN = 2.3788 RON

1 BRL = 0.9558 RON

1 CAD = 3.0701 RON

1 CHF = 4.1141 RON

1 CNY = 0.5802 RON

1 CZK = 0.1830 RON

1 DKK = 0.6237 RON

1 EGP = 0.2216 RON

1 HUF = 1.4389 RON

1 INR = 0.0546 RON

1 JPY = 3.5396 RON

1 KRW = 0.3545 RON

1 MDL = 0.2372 RON

1 MXN = 0.2120 RON

1 NOK = 0.4873 RON

1 NZD = 2.6285 RON

1 PLN = 1.0836 RON

1 RSD = 0.0393 RON

1 RUB = 0.0593 RON

1 SEK = 0.4477 RON

1 TRY = 0.6305 RON

1 UAH = 0.1415 RON

1 XDR = 5.5773 RON

1 ZAR = 0.2698 RON

Editia 6808 - 20 sep 05:33

9 din 10 angajatori recrutează de pe social media

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 29 iunie 2018

LinkedIn, cea mai utilizată platformă de recrutare

Peste 90% dintre oamenii de HR, angajaţi în companiile din România, utilizează şi canalele de social media pentru a căuta posibili candidaţi, LinkedIn rămânând în continuare cea mai utilizată platformă de recrutare, arată un studiu publicat joi de compania de consultanţă în HR My HR Lab.
Potrivit studiului, cei mai mulţi oameni de HR folosesc social media pentru a posta anunţuri de recrutare (38%) şi pentru a aborda candidaţi (33%) şi doar 4% utilizează canalele online de socializare pentru a desfăşura diverse acţiuni, în timp ce 25% folosesc online-ul pentru a promova imaginea companiei la care lucrează.
„Aproximativ 48% dintre respondenţi utilizează social media pentru a recruta diferite tipuri de candidaţi, 19% folosesc canalele de social media pentru a recruta entry level, juniori şi specialisti, iar 15% recrutează prin intermediul reţelelor de socializare persoane entry level sau juniori. Doar 11% dintre oamenii de HR din România folosesc social media pentru a recruta specialişti, manageri şi top manageri”, spun reprezentanţii My HR Lab.
My HR Lab precizează că pentru a recruta entry level şi juniori, oamenii de HR consideră că cele mai bune metode pe care le pot utiliza sunt site-urile care promovează joburi (35%), mediul academic, în special asociaţiile studenţeşti (24%) şi Facebook (20%) şi doar 14% dintre ei cred că târgurile de joburi sunt utile pentru a recruta entry level şi juniori.
„Aproximativ 60% dintre companii au o persoană sau un departament desemnat să promoveze brandul de angajator prin intermediul reţelelor de social media. Marketingul se ocupă de acest task în 28% dintre companii, urmat de HR (23%). În 17% dintre business-uri, specialiştii de Employer Branding au sarcina de a promova brandul de angajator în social media, în timp ce doar 6% dintre companii au un specialist Social Media care se ocupă de promovarea imaginii de angajator prin intermediul reţelelor de socializare”, se precizează în raport.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional