Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 23:34

9 din 10 angajatori recrutează de pe social media

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 29 iunie 2018

LinkedIn, cea mai utilizată platformă de recrutare

Peste 90% dintre oamenii de HR, angajaţi în companiile din România, utilizează şi canalele de social media pentru a căuta posibili candidaţi, LinkedIn rămânând în continuare cea mai utilizată platformă de recrutare, arată un studiu publicat joi de compania de consultanţă în HR My HR Lab.
Potrivit studiului, cei mai mulţi oameni de HR folosesc social media pentru a posta anunţuri de recrutare (38%) şi pentru a aborda candidaţi (33%) şi doar 4% utilizează canalele online de socializare pentru a desfăşura diverse acţiuni, în timp ce 25% folosesc online-ul pentru a promova imaginea companiei la care lucrează.
„Aproximativ 48% dintre respondenţi utilizează social media pentru a recruta diferite tipuri de candidaţi, 19% folosesc canalele de social media pentru a recruta entry level, juniori şi specialisti, iar 15% recrutează prin intermediul reţelelor de socializare persoane entry level sau juniori. Doar 11% dintre oamenii de HR din România folosesc social media pentru a recruta specialişti, manageri şi top manageri”, spun reprezentanţii My HR Lab.
My HR Lab precizează că pentru a recruta entry level şi juniori, oamenii de HR consideră că cele mai bune metode pe care le pot utiliza sunt site-urile care promovează joburi (35%), mediul academic, în special asociaţiile studenţeşti (24%) şi Facebook (20%) şi doar 14% dintre ei cred că târgurile de joburi sunt utile pentru a recruta entry level şi juniori.
„Aproximativ 60% dintre companii au o persoană sau un departament desemnat să promoveze brandul de angajator prin intermediul reţelelor de social media. Marketingul se ocupă de acest task în 28% dintre companii, urmat de HR (23%). În 17% dintre business-uri, specialiştii de Employer Branding au sarcina de a promova brandul de angajator în social media, în timp ce doar 6% dintre companii au un specialist Social Media care se ocupă de promovarea imaginii de angajator prin intermediul reţelelor de socializare”, se precizează în raport.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie