Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 29 iunie 2018
LinkedIn, cea mai utilizată platformă de recrutare
Peste 90% dintre oamenii de HR, angajaţi în companiile din România, utilizează şi canalele de social media pentru a căuta posibili candidaţi, LinkedIn rămânând în continuare cea mai utilizată platformă de recrutare, arată un studiu publicat joi de compania de consultanţă în HR My HR Lab.
Potrivit studiului, cei mai mulţi oameni de HR folosesc social media pentru a posta anunţuri de recrutare (38%) şi pentru a aborda candidaţi (33%) şi doar 4% utilizează canalele online de socializare pentru a desfăşura diverse acţiuni, în timp ce 25% folosesc online-ul pentru a promova imaginea companiei la care lucrează.
„Aproximativ 48% dintre respondenţi utilizează social media pentru a recruta diferite tipuri de candidaţi, 19% folosesc canalele de social media pentru a recruta entry level, juniori şi specialisti, iar 15% recrutează prin intermediul reţelelor de socializare persoane entry level sau juniori. Doar 11% dintre oamenii de HR din România folosesc social media pentru a recruta specialişti, manageri şi top manageri”, spun reprezentanţii My HR Lab.
My HR Lab precizează că pentru a recruta entry level şi juniori, oamenii de HR consideră că cele mai bune metode pe care le pot utiliza sunt site-urile care promovează joburi (35%), mediul academic, în special asociaţiile studenţeşti (24%) şi Facebook (20%) şi doar 14% dintre ei cred că târgurile de joburi sunt utile pentru a recruta entry level şi juniori.
„Aproximativ 60% dintre companii au o persoană sau un departament desemnat să promoveze brandul de angajator prin intermediul reţelelor de social media. Marketingul se ocupă de acest task în 28% dintre companii, urmat de HR (23%). În 17% dintre business-uri, specialiştii de Employer Branding au sarcina de a promova brandul de angajator în social media, în timp ce doar 6% dintre companii au un specialist Social Media care se ocupă de promovarea imaginii de angajator prin intermediul reţelelor de socializare”, se precizează în raport.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-19 citeste mai multPARCHETUL DE PE LÂNGĂ CURTEA DE APEL BRAŞOV organizează în zilele de 12.06.2024 – proba practică şi 13.06.2024 – proba scrisă concurs pentru ocuparea unui post de grefier,[...]
2024-04-19 citeste mai multPrezent la Braşov, la evenimentul de lansare a Patronatului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii din Braşov, preşedintele Consiliului Naţional al Inteprinderilor Private Mici şi Mijlocii (CNIPMM)[...]
2024-04-19 citeste mai multSubscrisa, SOLVENDI S.P.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Piteşti, nr. 18, et. III, jud. Cluj, în calitate de lichidator judiciar al COM NICO SERV SRL (în faliment, in bankruptcy,[...]
2024-04-19 citeste mai multÎncepând din 18 aprilie, Întreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) din judeţul Braşov au un organ reprezentativ, care să le medieze interesele în relaţia cu autorităţile centrale[...]
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu