Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 12 octombrie 2016
Acesta are o lungime de aproape 60 de metri şi a costat 3,79 milioane de lei
După ce începând din luna noiembrie a anului trecut, pe strada Zizinului, peste Timişul Sec, maşinile treceau peste un pod provizoriu, de ieri a fost deschis circulaţiei noul pod. Acesta are o lungime de 56,60 de metri, două deschideri, fiecare cu o lungime de 23,75 de metri şi o lăţime totală de 11,30 metri (din care suprafaţa carosabilă are o lăţime de 7,80 metri, iar fiecare dintre cele două trotuare are o lăţime de 1,50 m). De asemenea, între cele două trotuare şi suprafaţa de rulare s-au montat parapete de siguranţă.
Infrastructura noului pod este compusă din două culee (structura de sprijin de la maluri) şi o pilă (stâlpii de susţinere de la mijlocul podului) fundată indirect pe patru piloţi foraţi, la adâncimea de 23 m, de diametru mare (1,08m). Structura de rezistenţă este compusă din opt grinzi/tablier, cu lungimea de 23,5 m şi înălţimea de 1,04. Grinzile sunt din beton armat precomprimat cu cabluri posttensionate,
Potrivit reprezentanţilor Primăriei Braşov, odată cu inaugurarea noului pod se creează condiţiile pentru un trafic mai sigur la intrarea dinspre Tărlungeni.
Lucrările de realizare a noului pod au costat 3.796.389 lei, inclusiv TVA, iar finanţarea a fost asigurată integral de la bugetul local. Constructorul, SC Recon SA, a realizat, în primă fază, un pod provizoriu, după care a fost demolat cel vechi şi s-au efectuat lucrări de deviere şi protejare reţele. Ulterior, s-au executat lucrări de infrastructură a podului nou. De asemenea, s-au executat lucrări de amenajare şi protecţie a albiei râului.
Potrivit constructorului, a fost nevoie de mai multe lucrări suplimentare, stabilite împreună cu proiectantul şi dirigintele de şantier. În perioada următoare vor mai fi efectuate unele lucrări de regularizare a albiei pârâului Timişul Sec şi va fi demolat podul provizoriu.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu