Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 23:53

Accor deschide un hotel Mercure la Braşov anul viitor

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 24 noiembrie 2016

Accor deschide un hotel Mercure la Braşov anul viitor
Grupul francez Accor are pe plan local şapte hoteluri sub brandurile ibis, Novotel, Pullman şi Mercure, cu 1.200 de camere, iar anul viitor va deschide un hotel ibis Styles în Arad şi unul Mercure în Braşov. 
Hotelul de patru stele Mercure Braşov Hotel & Spa, care va avea 120 de camere, va fi inaugurat în trimestrul patru al anului 2017, a anunţat Gilles Clavie (foto), preşedinte şi CEO al Orbis Hotel Group. „Noul hotel va dispune de un restaurant cu terasă, două baruri, patru săli de conferinţă şi un centru de afaceri. Pentru divertisment şi relaxare, noul Mercure va oferi oaspeţilor săi o zonă de wellness (saună, hammam etc.), spa, centru de fitness şi piscină. Viitoarea deschidere este rezultatul unui parteneriat de tip franciză, încheiat cu Barbati Invest Real Estate”, a mai declarat şeful grupului hotelier polonez care operează brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles şi ibis Budget în Europa de Est. Compania lui Barbati a depus acum trei ani un proiect la Ministerul Finanţelor Publice pentru obţinerea de fonduri guvernamentale pe schema de ajutor de stat pentru crearea de locuri de muncă în vederea realizării unui hotel care va fi operat sub brandul Hilton. Investiţia anunţată în acest hotel se ridica la aproximativ 10 milioane de euro, sperându-se ca ajutorul de stat obţinut de la Ministerul Finanţelor să fie de aproximativ patru milioane de euro.
 
Vor 20 de hoteluri în România
„Ţinta noastră este să ajungem la cel puţin 20 de hoteluri în România, dar nu pot da un termen la care acest obiectiv se va concretiza. Credem că, după felul în care arată piaţa şi modul în care se dezvoltă, este loc pentru acest număr de hoteluri. Dar trebuie să analizăm ce branduri şi ce dimensiune vor avea hotelurile astfel încât să se potrivească pieţei locale”, a declarat Laurent Picheral, CEO Hotel Services, responsabil de Germania, Polonia, ţările baltice, Europa Centrală, Scandinavia şi Balcani. De asemenea, el este şi membru al Comitetului Executiv al Accor Hotels şi membru al Comitetului de Supraveghere al Orbis, partenerul strategic al Accor Hotels în regiune.
La începutul anului trecut, Orbis, principalul grup hotelier din Polonia, a semnat cu acţionarul său strategic, Accor Hotels, un contract de preluare a 46 de hoteluri din şase ţări din Europa, printre care şi România, şi un contract master de licenţiere.
Acordul de licenţiere conferă Orbis Group dreptul de a opera până în 2035, cu o exclusivitate de minimum 10 ani, hotelurile sub brandurile Accor Hotels din 16 ţări, inclusiv România. 
Grupul hotelier  Orbis  deţine peste 100 de hoteluri. Dintre hotelurile deţinute pe plan local de Orbis unul singur este în proprietatea grupului – Novotel, restul având în spate antreprenori locali.
 
România are multe oportunităţi din punct de vedere turistic
„Cred că România are multe oportunităţi ca ţară din punct de vedere turistic datorită reliefului variat. De asemenea, şi din punctul de vedere al turismului de business România are potenţial de creştere. (...) Însă, cred că ar trebui să aibă şcoli de pregătire în industria ospitalităţii. Noi am devenit un centru de pregătire, însă s-a pus problema despre cum să ţinem aceşti angajaţi fără să fie atraşi de concurenţă şi de aceea ne-am schimbat modelul de business”, a adăugat Laurent Picheral. 
De asemenea, managerul consideră că România ar trebui să facă investiţii în infrastructura rutieră, feroviară şi aeriană, însă consideră că există şi un dezavantaj al atragerii masive de turişti.
„Trebuie să ştiţi că odată cu această creştere a numărului de turişti se va pierde calitatea lor şi România îşi va pierde din autenticitate. Turiştii vin în România pentru autenticitate şi dacă vin tot mai mulţi oameni se pune întrebarea: cum putem proteja această autenticitate? Cum facem să menţinem un echilibru între numărul de turişti şi păstrarea «sufletului» acestei ţări, care este de altfel ceea ce atrage turişti. România trebuie să atragă turişti de calitate”, a conchis Laurent Picheral.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie