leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6559 RON

1 USD = 3.9517 RON

1 GBP = 5.2123 RON

1 XAU = 153.4508 RON

1 AED = 1.0759 RON

1 AUD = 2.8801 RON

1 BGN = 2.3806 RON

1 BRL = 0.9692 RON

1 CAD = 3.0614 RON

1 CHF = 4.1351 RON

1 CNY = 0.5774 RON

1 CZK = 0.1822 RON

1 DKK = 0.6242 RON

1 EGP = 0.2206 RON

1 HUF = 1.4386 RON

1 INR = 0.0547 RON

1 JPY = 3.5050 RON

1 KRW = 0.3541 RON

1 MDL = 0.2364 RON

1 MXN = 0.2093 RON

1 NOK = 0.4852 RON

1 NZD = 2.6455 RON

1 PLN = 1.0851 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0595 RON

1 SEK = 0.4496 RON

1 TRY = 0.6306 RON

1 UAH = 0.1409 RON

1 XDR = 5.5550 RON

1 ZAR = 0.2773 RON

Editia 6809 - 21 sep 00:45

Adio, antreprenori români! Lanţurile locale de magazine, potenţiale ţinte pentru „rechinii” străini

Autor:

Publicat la 30 august 2017

Reţelele locale de magazine sunt ţinte potenţiale pentru „rechinii” din comerţul modern, în frunte cu Profi, Mega Image şi Carrefour. Potrivi zf.ro, lanţurile internaţionale de supermarketuri şi hipermarketuri încearcă astfel să îşi extindă reţelele de magazine şi pentru a câştiga încă o felie din piaţa totală de circa 20 miliarde de euro.
„Profi se uită de mult timp în piaţă la toţi jucătorii din retail. Noi vrem doar să fim în preajma proprietarilor când dânşii vor să renunţe la afacere“, spunea Daniel Cîrstea, directorul general al Profi.
Afirmaţia lui a venit în contextul în care Profi şi Mega Image se uită către lanţul de magazine Unicarm, potrivit surselor din piaţă. Unicarm este unul dintre cele mai puternice businessuri antreprenoriale din retailul românesc, cu afaceri totale de 650 milioane lei anul trecut.
Potrivit surselor din piaţă, Profi s-a uitat atât către Annabella, cât şi către Unicarm. Antreprenorii din spatele acestor businessuri au negat. În cazul Annabella, discuţiile s-au întrerupt, cel puţin temporar.
Jucătorii internaţionali se preiau şi între ei, cum este cazul tranzacţiilor prin care Auchan a cumpărat reţeaua Real şi Carrefour a preluat Billa. După ce numărul posibilităţilor pe acest segment s-au redus, ei se uită tot mai mult la jucătorii locali.
În ultimii 5-6 ani au avut loc mai multe tranzacţii prin care giganţii străini au cumpărat afaceri antreprenoriale de dimensiuni mici şi medii. Acum, lanţurile de super şi hipermarketuri se uită şi către cei mari, care le pot asigura o creştere mai accelerată.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional