Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 08:19

Aeroportul Braşov, declarat de importanţă regională în Master Planul de Transporturi

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 19 sepembrie 2016

În documentul Guvernului, dezvoltarea aeroportului este condiţionată de negocierea cu Comisia Europeană şi de planificarea investiţiei în perioada de programare 2020 – 2030

Aeroportul Braşov, declarat de importanţă regională în Master Planul de Transporturi

În Master Planul privind transporturile, aprobat în şedinţa de Guvern din 14 septembrie, se regăseşte şi Aeroportul Braşov.  Potrivit acestui document, aeroporturile din România sunt împărţite în patru categorii, respectiv Aeroport Hub Internaţional Major,  Aeroport Hub Internaţional cu variaţia „Strategic Internaţional”,  Aeroport Regional, Aeroport Regional Mic cu variaţia „Aerodrom”.
Pentru stabilirea categoriilor de aeroport în România s-a plecat de la potenţialul fiecărui aeroport raportat la populaţia din aria de captare (catchment area) şi numărul locuitorilor  oraşului din zona administrativă în care îşi desfăşoară activitatea aeroportul.
În urma acestor analize, aeroportul de la Braşov a fost inclus în categoria celor regionale, având în vedere că  oraşul deservit are o populaţie cuprinsă între 50.000 şi 350.000 de persoane, iar populaţia din aria de captare este mai mare de 500.000 locuitori.
Totuşi, în Master Plan se precizează că „dezvoltarea aeroportului Braşov este condiţionată de negocierea cu Comisia Europeană şi cu planificarea investiţiei în perioada de programare 2020 – 2030. În intervalul 2014-2020, autorităţile locale/judeţene din Braşov vor elabora strategia de dezvoltare a aeroportului Braşov conţinând ca şi indicatori de monitorizare valoarea investiţiilor şi numărul de locuri de muncă create în acest interval. Indicatorii îndepliniţi sunt condiţie pentru obţinerea finanţării în 2020-2030”.

+4 -3

Comentarii

ella

2016-09-19 10:16:55


Daca toti care doresc aeroport la Brasov ar dona fiecare cat isi permite,cu siguranta s-ar strange banii necesari.Bucurestiul nu are motive sa vrea acest lucru,ba dimpotriva.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie