Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 18:20

„Alege Oaia!”, nou program al Ministerului Agriculturii

Autor:

Publicat la 25 octombrie 2017

„Alege Oaia!” este noul program pe care îl lansează joi Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) la INDAGRA 2017, pentru promovarea şi încurajarea consumului de carne şi produse din carne de oaie în rândul românilor pe tot parcursul anului, a anunţat, marţi, MADR. Campania de informare şi promovare „Alege Oaia !” se va desfăşura la nivel naţional pe o durată de trei luni.
„MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie. De asemenea, s-au alăturat campaniei şi reprezentanţi din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătăţii şi ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căreia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse”, precizează MADR.
Obiectivul final al acestei campanii este de a informa consumatorul asupra modului de preparare a cărnii de oaie şi a produselor din carne de oaie, cât şi de dezvoltare a unei culturi culinare în ceea ce priveşte consumul de carne de oaie. Totodată, se doreşte sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine şi înfiinţarea unei pieţe de gros care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine şi canalele de comercializare (retail şi magazine de proximitate). Mai multe informaţii despre campania „Alege Oaia!” pot fi găsite pe pagina de Facebook special creată.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie