Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 02 februarie 2016
România poate asigura apa minerală necesară ţărilor din Europa timp de 25 de ani continuu, din punct de vedere al potenţialului de apă minerală existent în solul ţării, de calitate foarte bună, a declarat directorul general al Societăţii Naţionale a Apelor Minerale, Radu Dumitru. Acesta a menţionat că rezervele de apă minerală ale României sunt foarte mari, în condiţiile în care acoperă cam 60% din volumul de apă minerală existent la nivelul Europei. Astfel, statul român se află în negocieri avansate cu un fond de investiţii din Liban, care vrea să importe o cantitate mare de apă minerală, dar şi cu alte state arabe care au nevoie de apă, potenţialul de export al României fiind foarte mare. De asemenea, şeful SNAM a arătat că societatea vinde apă minerală către îmbuteliatori cu aproape 4 bani pe litru şi ajunge la consumatori, la raft, cu circa 1,5 lei litrul. Potrivit acestuia, costul ridicat al apei minerale în România este unul dintre motivele pentru care se consumă apă controlată în cantităţi reduse.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu