Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 16 noiembrie 2016
Bărbaţii între 45 şi 54 de ani - peste 4.100 lei net; femeile între 55 şi 65 de ani - 3.853 lei
Bărbaţii români cu vârste între 45 şi 54 de ani au cele mai mari aşteptări salariale atunci când vine vorba despre angajare, cu un cuantum net de 4.146 de lei pe lună, în timp ce femeile cu vârste între 55 şi 65 de ani se mulţumesc cu un salariu lunar de 3.853 de lei, arată rezultatele unei cercetări de specialitate, dată marţi publicităţii. În privinţa salariului minim net, studiul eJobs România arată că femeile ar accepta, dacă ar obţine locul de muncă dorit, o remuneraţie de 2.311 lei/lună, cu peste 500 de lei mai puţin decât bărbaţii, care ar dori să câştige 2.880 de lei. Cercetarea a evidenţiat, de asemenea, că pe intervalul de vârstă 18 - 24 de ani există cele mai mici aşteptări salariale nete, atât în cazul bărbaţilor, cât şi al femeilor. Astfel, bărbaţii încadraţi la această categorie de vârstă se aşteaptă să primească 2.153 de lei net pe lună pentru jobul dorit, în timp ce femeile de 18 - 24 de ani îşi doresc 1.870 de lei net/lunar.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu