Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 00:46

Atenţie, abonamentul RAT se „compostează”!

Autor: Adina CHIRVASĂ

Publicat la 03 iunie 2016

Abonamentele RAT pe card trebuie validate la fiecare călătorie

Atenţie, abonamentul RAT se „compostează”!

ŞI BILETUL ÎNCĂRCAT PE CARD SE VALIDEAZĂ ÎN FIECARE MAŞINĂ, chiar dacă urci într-un autobuz imediat ce ai coborât din altul. Taxarea e în acelaşi regim cu biletul de hârtie – 2 lei pe 50 de minute

Ai abonament RAT pe carton şi îl cam uiţi prin portofel până vine vreun controlor să ţi-l ceară. În schimb, braşovenii care şi-au făcut abonamente RAT pe card, trebuie să-l valideze de fiecare dată când urcă într-un mijloc de transport, chiar dacă „leagă” două autobuze în decurs de câteva minute. Acest lucru îi ajută pe cei din Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov să vadă care este gradul de încărcare al maşinilor de pe diferite trasee şi care sunt orele de vârf.
„Abonamentul RAT tip card trebuie validat la fiecare urcare. Braşovenii care îşi încarcă dispozitivele cu anumite sume de bani, echivalând practic biletele, trebuie să le valideze şi ei. De taxat, însă, nu vor fi taxaţi decât după 50 de minute. De exemplu, urcă într-un autobuz cu biletul de pe card, îl validează, apoi coboară şi urcă într-un alt mijloc de transport. Validează din nou cardul, dar el nu va fi taxat decât după scurgerea celor 50 de minute da la prima validare. Ce ne interesează pe noi este să vedem câţi oameni sunt la un anumit moment în maşini, prin sistemul nostru de monitorizare. Aceste date le vom folosi pentru configurarea traseelor, să ştim câte maşini trebuie să fie pe un anumit traseu şi la ce oră au un grad de încărcare foarte mare, astfel încât este nevoie de suplimentări. Planul se aprobă în toamnă, în cadrul şedinţei de Consiliu Local”, a explicat Silviu Ştefan, purtător de cuvânt RAT Braşov.  
 

+1 -1

Comentarii

CityZen

2016-06-05 22:56:05


vad aici ce mai zice lumea. o sugestie daca se poate (nu zic cum sa va faceti articolele, e treaba dvs. pana la urma, daca vrem si ne place va citim daca nu, nu. intr-o zi nu va mai "rasfoim si gata) dar ar fi frumos sa scrieti asa sa iasa problema in evidenta cu plusuri si minusuri. parca prea pare asa cu dedicatie, noi cetatenii suntem infractori sau contravenienti iar restul, autoritatile, regiile, etc, sunt Albe ca Zapada. uite aici era frumos sa puncati ca se naste un abuz - bine puncteaza "De ce" ar fi normal o rugaminte, un apel la bunavointa sa validam abonamentele, adica daca vrem. asa rasfoind usor legile ala amendat ca nu si-a validat abonamentul ii cam pune in nas pe aia de la RAT, cu o plangere bine scrisa in care sa fie reclamat abuzul controlorului asupra calatorului (nu a regiei). sa umble controlorul pe la procuratura cu declaratii nu juristul RAT. daca ma intelegeti ce vreau sa zic.

De ce

2016-06-03 10:55:17


Cred ca obligativitatea validarii abonamentului de 70 de lei la fiecare calatorie este defapt o recomandare,sau poate chiar o rugaminte din partea RAT.Pentru confortul nostru,ca si calatori,nu este un plus,dimpotriva.Puteti face un sondaj de opinie on line din care cu siguranta veti putea obtine datele necesare.Succes!Dorim un transport in comun civilizat,cu un minim de confort si cu o frecventa mai mare la orele de varf macar!Am stat intr-o dimineata in autobuz la capatul liniei sase, opt minute din cele 11 care erau corespunzatoare intervalului dintre doua plecari.Aberant!

andrei

2016-06-03 08:32:53


Validatoarele nu functioneaza cum trebuie. Cine are portofel electronic si valideaza cum vor cei de la RAT dupa fiecare urcare intr-un mijloc de transport risca sa ramana fara sold pe card pentru ca unele aparate retrag din sold chiar daca nu au trecut cele 50 de minute valabile.

Demosthenes

2016-06-03 08:22:09


Chestia asta cu unicul abonament de 70 de lei valabil pe toate liniile este de un cretinism cum numai in Balkanistan se poate. Eu, de ex. nu am nevoie dun asemenea abonament, ci de unul pe o singura linie, si la un pret decent (max. 35 lei). Mai mult oricum nu merita sa dai pt. "serviciile" oferite de RAT.

Aurel Amalinei

2016-06-03 07:43:18


Nu inteleg eu bine,a doua vaidare cand urci in alta masina de acord ca trebuie facuta dar de unde stie acel aparat care urmeaza za faca taxarea dupa scurgerea celor 50 de minute ce eu mai sunt in acel mijloc de transport s-au am coborat ?

CityZen

2016-06-03 03:56:38


Important este sa ai abonamentul valabil nu sa îl tot validezi de fiecare data cand te urci in autobuz. Nu e firesc ca pe timpul si "deranjul" calatorilor RAT sa faca statistici. Ca sunt ei calici si nu isi pun contoare la usi nu inseamna ca trebuie presati calatorii. Sau este o gaselinita de-a RAT sau a Primariei ca sa isi mai rotunjeasca veniturile din amenzi? Ca practic nu prea ai cum sa ii amendezi pe calatorii cu abonament doar daca le cauti nod in papura.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie