Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6500 RON
1 GBP = 5.8180 RON
1 XAU = 344.1075 RON
1 AED = 1.2660 RON
1 AUD = 3.0368 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8953 RON
1 CAD = 3.3893 RON
1 CHF = 5.0964 RON
1 CNY = 0.6422 RON
1 CZK = 0.1980 RON
1 DKK = 0.6671 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2774 RON
1 INR = 0.0557 RON
1 JPY = 2.9944 RON
1 KRW = 0.3380 RON
1 MDL = 0.2617 RON
1 MXN = 0.2743 RON
1 NOK = 0.4198 RON
1 NZD = 2.7572 RON
1 PLN = 1.1482 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0504 RON
1 SEK = 0.4254 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1175 RON
1 XDR = 6.1277 RON
1 ZAR = 0.2497 RON
Publicat la 04 februarie 2015
Punctul de plecare: fosta staţie de betoane de pe platforma Roman
Foto: Primăria Braşov
Până la începutul lunii decembrie, Braşovul va avea un nou drum care va face o legătură directă între cartierul Noua şi centura Braşovului. Lucrările la „ocolitoarea de shopping” au demarat, ieri, în zona fostei staţii de betoane de pe platforma Roman, cu demolarea ruinelor fostelor amplasamente de pe platforma industrială, astfel ca să se poată amenaja noul traseu. Chiar dacă este iarnă, se va lucra în continuare la decopertări, astfel ca odată cu încălzirea vremii să se poată trece la operaţiunile mai complexe.
Contractul de execuţie a acestor lucrări a fost semnat la finele anului trecut, la licitaţia lansată de Primăria Braşov participând opt firme, dintre care câştigătoare a fost desemnată compania Eurostrada din Braşov. Valoarea lucrărilor după licitaţie este de 8,65 milioane de lei, faţă de valoarea estimată iniţial de 11,45 milioane de lei. Investiţia beneficiază de finanţare europeană prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, astfel că proiectul că până la finele acestui an vor trebui efectuate şi decontările pentru lucrări.
Noul drum care asigură accesibilitatea către zona economică de sud-est va avea o lungime totală de 2,14 km şi va porni de la intersecţia străzilor Laminoarelor cu Prunului (imediat din apropierea actualei porţi de intrare în Uzina Roman lângă fosta staţie de betoane), va subtraversa Calea Bucureşti şi Calea Ferată Bucureşti – Braşov (CF 300), pe traseul vechii linii ferate uzinale care aparţinea uzinei Roman şi care a fost dezafectată, va merge câteva sute de metri în paralel cu calea ferată către staţia de betoane, apoi va face legătura cu Tronsonul I al Ocolitoarei Braşov.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
Adaugă un comentariu