Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 12:57

Autocarul turistic etajat a fost tras pe dreapta

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 02 iunie 2015

Deşi nu a fost exploatat prea mult timp, reprezentanţii CJ Braşov au decis să nu-l mai pună în funcţiune, fiindcă „mânca” mai mult decât producea

Autocarul turistic etajat a fost tras pe dreapta
Consilierii judeţeni au constatat faptul că autocarul turistic etajat, aflat în proprietatea autorităţii, este unul păgubos. Cu alte cuvinte, din exploatarea lui, care se poate face doar pe perioada sezonului cald nu se acoperă costurile asigurării, ale inspecţiei tehnice periodice, reviziei, dar şi licenţei de traseu, care, în conformitate cu precizările făcute de unii aleşi judeţeni ajung la 40.000 – 50.000 de lei, anual. Astfel, în bugetul din acest an, nu au mai fost alocate fonduri pentru exploatarea sa, şi, deocamdată, autocarul a rămas tras pe dreapta, fiindcă nu mai are nici un act valabil. Aleşii judeţului urmează să decidă ce vor face cu acest mijloc de transport, unii dintre ei susţinând că ar trebui casat, însă acesta are foarte puţini kilometri efectuaţi, iar alţii propunând să fie închiriat unei societăţi private care să-l exploateze. 
Autocarul a fost achiziţionat în 2008 cu suma de 300.000 de euro şi este produs de firma spaniolă Carrocerias Ayats SA, dar omologat în Franţa. Pe timp de vară, acesta făcea curse prin zona Centrului Istoric, având „capăt de linie” Sub Tâmpa. În zilele ploioase autobuzul nu era pus la dispoziţia turiştilor, iar pentru a pleca în cursă era necesară formarea unui grup de cel puţin 10 persoane.. Îmbarcarea turiştilor se făcea de pe Aleea de sub Tâmpa, traseul fiind Strada Lungă – Biserica Sf. Bartolomeu – zona Belvedere de pe drumul spre Poiana Braşov – Piaţa Unirii – Biserica Sf. Nicolae – Strada Mureşenilor – Aleea de sub Tâmpa. O călătorie costa 5 lei atât pentru copii, cât şi pentru adulţi. 
+0 -0

Comentarii

Remus

2015-06-02 08:58:22


O gloata de loaze care nu sunt in stare sa promoveze municipiul si imprejurimile sale. Daca-r avea putin cap ar putea realiza o colaborare cu cei de la RAT Brasov sa gandeasca o strategie de implementare a autocarului intr-un circuit pe care si publicul l-ar cunoaste, nu un traseu "fantoma" care porneste dintr-un punct mai putin cunoscut de catre cei care vin sa viziteze orasul. Sper ca n-am suparat pe cineva... Este parerea mea si am dreptul la o opinie.

Cristian

2015-06-02 06:06:01


Chelului tichie de margaritar ii trebuie inainte de cumparare nu sa stiut de revizii si la ce costuri se ajunge,Brasovul nu este un oras mare centrul istoric putind fii strabatut la pas.Cine raspunde de banii pierduti in aceasat proast investitie?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie