1 XDR = 5.6554 RON

1 ZAR = 0.2843 RON

Editia 6867 - 12 dec 12:55

Balint critică lipsa de succese a FCSB-ului

Autor:

Publicat la 13 iulie 2018

FCSB, echipa cu cele mai multe investiţii la nivelul Ligii 1, se află într-o situaţie ingrată pentru că nu a mai câştigat campionatul în ultimele trei sezoane. De fiecare dată,  Gigi Becali  (60 de ani) a ascuns acest mare eşec al roş-albaştrilor în spatele calificărilor în grupele Europa League, „performanţă” care a asigurat bugetul. De data aceasta, finanţatorul i-a impus lui  Nicolae Dică  (38 de ani) să ducă echipa pe primul loc, să o menţină acolo, să câştige titlul, dar să nu uite nici de Europa. În acest sens, tehnicianul bucureştenilor a decis jucătorii pe care se va baza în sezonul viitor, dar a cerut şi trei achiziţii: un fundaş central şi doi atacanţi. Sau măcar unul dacă  Eddy Harlem Gnohere  (29 de ani) nu va fi vândut. Becali a fost de acord, dar a rămas fidel politicii sale de transferuri: cumpără doar jucătorii pe care-i cunoaşte. „La fundaşi nu mă pricep. Acolo este treaba lui Dică şi a lui MM. Dar de la mijloc în sus eu mă ocup”, a spus, deunăzi, Becali. Ei bine, toată această activitate de la nivelul conducerii clubului FCSB a fost aspru criticată de o fostă mare glorie a clubului. Gabi Balint (55 de ani). „Nu există o strategie acolo, nimic. Nu e o echipă de scouting, să zică ce facem? Băi, ce facem cu echipa asta? De trei ani nu mai câştigăm campionatul. Acum a plecat şi Budescu, care a adus o grămadă de puncte. Alibec nu e o pierdere.Dar să nu ai nişte oameni.... Iar o să piardă campionatul. CFR se întăreşte, ştie ce vrea. Tot CFR va ieşi campioană! Anul ăsta va fi chiar mai uşor pentru ei să câştige titlul”, a spus Balint (foto).

+0 -0