leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6590 RON

1 USD = 4.1340 RON

1 GBP = 5.3404 RON

1 XAU = 159.4922 RON

1 AED = 1.1255 RON

1 AUD = 2.9748 RON

1 BGN = 2.3821 RON

1 BRL = 1.0870 RON

1 CAD = 3.1236 RON

1 CHF = 4.0924 RON

1 CNY = 0.5945 RON

1 CZK = 0.1794 RON

1 DKK = 0.6243 RON

1 EGP = 0.2308 RON

1 HUF = 1.4427 RON

1 INR = 0.0572 RON

1 JPY = 3.6288 RON

1 KRW = 0.3639 RON

1 MDL = 0.2432 RON

1 MXN = 0.2016 RON

1 NOK = 0.4849 RON

1 NZD = 2.8011 RON

1 PLN = 1.0841 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0610 RON

1 SEK = 0.4533 RON

1 TRY = 0.7549 RON

1 UAH = 0.1485 RON

1 XDR = 5.7055 RON

1 ZAR = 0.2868 RON

Editia 6848 - 15 noi 06:52

Băncile din România ar putea acorda credite după postările de pe Facebook

Autor:

Publicat la 15 iunie 2017

Băncile din România ar putea acorda credite după postările de pe Facebook

Băncile din România nu exclud varianta ca pe viitor să evalueze informaţiile postate de potenţialii clienţi pe paginile de Facebook pentru acordarea creditelor. Acest lucru se practică şi în ţările vecine, a spus Dana Demetrian, vicepreşedintele BCR. „Sunt ţări din jurul nostru care utilizează informaţiile postate pe reţelele de socializare de către potenţialii clienţi pentru evaluarea creditelor. Deocamdată băncile din România nu ţin cont de acest tip de informaţii pentru acordarea creditelor. Însă, nu neg că toţi ne uităm la ceea ce înseamnă evoluţie. Suntem în faza în care legislaţia în România este destul de sofisticată în sens diferit faţă de legislaţia europeană şi lucruri care pot fi aplicate în alte ţări din păcate nu pot fi aplicate în România”, a spus aceasta, potrivit Mediafax.
Demetrian a explicat de ce nu se practică acest lucru în România la acest moment. „Există modele care se dezvoltă din ce în ce mai mult în piaţă, foarte interesante, dar care trebuie privite cu mare atenţie pentru că suntem într-o lume destul de volatilă din punct de vedere al socializării. Este adevărat că, dacă ne uităm la accesul pe reţelele de socializare al tinerilor, al oamenilor, este mult mai ridicat decât accesul online la servicii financiare. Cu siguranţă însă, că reţelele de socializare conturează anumite comportamente: dacă potenţialii clienţi merg în excursii, dacă aceştia accesează ştiri financiare online etc. Sunt detalii importante care pot fi colectate din mediile online de socializare, care pot îmbunătăţii destul de mult modelul de acceptare din partea băncii. Dar trebuie ţinut cont că există un nivel de risc mai mare care poate afecta acest grad de acceptare. Deci, nu poţi să-i dai o pondere mare în modelul de raiting”, a explicat aceasta.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional