Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 11:08

Brandul braşovean Pegas atacă piaţa europeană pe Amazon

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 23 august 2018

Următorul pas, SUA

Brandul braşovean Pegas atacă piaţa europeană pe Amazon

Pegas, brandul braşovean de biciclete relansat de antreprenorul Andrei Botescu (foto), iese pe piaţa europeană prin listarea pe cinci marketplace-uri ale platformei Amazon, din Spania, Franta, Germania, Italia şi Marea Britanie, următorul pas fiind intrarea pe piaţa americană.
„Am făcut teste în primele 6 luni şi cererea pe Amazon la anumite produse depăşeste chiar şi de câteva zeci de ori puterea de absorbţie a pieţei din România. Ne vom lista pe cele 5 marketplace-uri europene Spania, Franta, Germania, Italia si Uk, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE”, a declarat Andrei Botescu, CEO Atelierele Pegas.
Firma are deja parteneri locali în Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia şi Polonia, dar platforma Amazon oferă acces la întreaga piaţă europeană, iar implementarea unui proiect de succes va fi urmat de extinderea în Statele Unite ale Americii.
Totodată, Pegas are în vedere creşterea numărului de magazine din ţară, extinderea reţelei de distribuţie internă şi internaţională şi modernizarea gamei de produse. Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas vrea să deschidă cel puţin 10 magazine, iar produsele brandului să  ajungă în 400 de magazine şi 5 lanţuri mari de retail.
În plus, firma va derula un proiect de trei milioane de euro, cu finanţare europeană, care vizează dezvoltarea produselor şi deschiderea unei linii de producţie integrate în România.
Totodată, Pegas a lansat în acest an şi sistemul de franciză, prin care câteva zeci de magazine urmează să se deschidă până la finalul lui 2018, atât în România, cât şi în alte ţări.
În paralel cu producţia, Ateliere Pegas a dezvoltat primul sistem de smart bike sharing fără parcări din România, Ape Rider, pe care l-a implementat în luna mai a acestui an, punând la dispoziţia celor interesaţi 2000 de biciclete.
„Pegas îşi propune să devină un etalon în ceea ce priveşte evoluţia noastră ca oameni. Dacă eşti copil, cu siguranţă vei vrea să te plimbi pe bicicletă. Dacă îţi place adrenalina sau iubeşti plimbările la munte, Pegas are soluţii în acest sens. Dacă ai ieşit la pensie, dar nu vrei să renunţi la mişcare, Pegas are o gamă dedicată pentru persoanele din această categorie. Dacă vrei metode de transport alternativ în oraşul tău fără a-l polua, Pegas are o gamă consacrată de biciclete şi vehicule electrice”, spune Mihai Chipcia, director de vânzări Pegas.
Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piaţă după 1989, dar a fost relansat în 2012 de antreprenorul Andrei Botescu. Cu o investiţie iniţială de 70.000 euro, el a cumpărat marca şi a început producţia de biciclete, păstrând linia care le-a consacrat, dar adăugându-le elemente moderne.
În primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 de biciclete şi a ajuns acum la peste 25.000 de unităţi anual şi afaceri de opt milioane lei în 2017.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie