Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 20:07

Brandul de haine pentru bărbaţi Pada Murre vrea să intre pe piaţa Braşovului

Autor:

Publicat la 26 ianuarie 2016

Brandul de haine pentru bărbaţi Pada Murre vrea să intre pe piaţa Braşovului
Pada Murre, lanţ local de magazine cu haine şi accesorii pentru bărbaţi înfiinţat în 2003, a lansat anul acesta sistemul de franciză şi vrea să se extindă în mai multe oraşe din ţară precum Timişoara, Braşov, Târgu-Mureş, Constanţa, Iaşi şi Suceava.
Brandul, operat prin intermediul companiei Terrapam, a ajuns la şapte magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea şi Piteşti. Investiţia iniţială într-un magazin Pada Murre se situează între 15.000 şi 50.000 de euro. 
Francizatul trebuie să asigure un capital de lucru de minimum 25.000 de euro şi maximum 50.000 de euro. 
Compania-mamă nu percepe taxă de franciză sau redevenţă lunară. În schimb, francizatul trebuie să contribuie cu 2% din încasări la bugetul de marketing. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de cinci ani cu posibilitatea prelungirii cu încă cinci ani.
Terrapam asigură designul pentru magazin, mobilier, prin urmare se ocupă de amenajarea magazinului. În plus, aprovizionează magazinul cu marfă şi oferă training personalului.
Magazinele Pada Murre au înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de peste 638.000 de euro, iar pentru anul trecut conducerea lanţului estima vânzări de 770.000 de euro. Printre produsele comercializate în cadrul lanţului de magazine se regăsesc costume, cămăşi, pantaloni, butoni, paltoane, genţi sau pantofi.
În ultimii ani, magazinele de haine au avut vânzări tot mai mari pe piaţa din România, datorită salariilor în creştere ale românilor, apetitului crescut pentru articole de modă, dar şi pentru că piaţa locală este încă una nedezvoltată comparativ cu ţările din Vest.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie