leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6590 RON

1 USD = 4.0854 RON

1 GBP = 5.2228 RON

1 XAU = 156.9480 RON

1 AED = 1.1122 RON

1 AUD = 2.9670 RON

1 BGN = 2.3821 RON

1 BRL = 1.0519 RON

1 CAD = 3.1200 RON

1 CHF = 4.1212 RON

1 CNY = 0.5934 RON

1 CZK = 0.1813 RON

1 DKK = 0.6250 RON

1 EGP = 0.2280 RON

1 HUF = 1.4409 RON

1 INR = 0.0585 RON

1 JPY = 3.6817 RON

1 KRW = 0.3621 RON

1 MDL = 0.2479 RON

1 MXN = 0.2159 RON

1 NOK = 0.4889 RON

1 NZD = 2.6952 RON

1 PLN = 1.0835 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0612 RON

1 SEK = 0.4493 RON

1 TRY = 0.6241 RON

1 UAH = 0.1489 RON

1 XDR = 5.6723 RON

1 ZAR = 0.2905 RON

Editia 6783 - 14 aug 12:11

Brandul turcesc de modă pentru bărbaţi AC&CO ţinteşte extinderea la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 08 ianuarie 2018

Brandul turcesc de modă pentru bărbaţi AC&CO ţinteşte extinderea la Braşov

Brandul turcesc de modă pentru bărbaţi Altinyildiz Classics (AC&CO) marchează intrarea pe piaţa europeană prin inaugurarea a două magazine AC&CO în Bucureşti.
În următorii trei ani, pe plan local, compania vizează formarea unei reţele compuse din 15 magazine proprii, situate în marile oraşe ale ţării.
Magazinul AC&CO, deschis recent în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti, reprezintă primul pas al grupului BR Mağazacılık, în strategia de creştere pe pieţele internaţionale. Cel de-al doilea magazin AC&CO a fost inaugurat la finalul lunii decembrie în centrul comercial Park Lake şi ocupă o suprafaţă de 209 metri pătraţi.
„Am ales România ca prima noastră destinaţie pe plan extern atât datorită proximităţii geografice, cât şi datorită asemănărilor culturale, a reţelei extinse de centre comerciale, precum şi a avantajului competitiv pe segmentul magazinelor dedicate exclusiv bărbaţilor”, a declarat Osman Çavuşoğlu, Director Operaţiuni şi Vânzări.
Conform acestuia, magazinele AC&CO se adresează bărbaţilor cu vâste cuprinse între 25-50 ani, cu venituri medii şi mari. Publicul AC&CO se defineşte printr-un stil clasic, casual.
Având în vedere apetitul românilor pentru modă, reprezentanţii AC&CO estimează că în următorii 3 ani vor putea forma o reţea de 15 magazine proprii în marile oraşe din ţară, axându-se în mod special pe Bucureşti, Timişoara, Cluj, Iaşi, Constanţa, Craiova şi Braşov.
După extinderea în România, compania şi-a îndreptat atenţia şi către Iran, unde a semnat deja un contract pentru 40 magazine. De asemenea, potrivit reprezenţanţilor companiei, următoarele ţări vizate sunt Azerbaidjan şi Kazahstan.
„Ne dorim, de asemenea, să stabilim o prezenţă puternică şi în Rusia, Europa Centrală şi de Est, Africa de Nord şi Orientul Mijlociu în perioada următoare, pentru a întări notorietatea brandului. Astfel, pe plan extern, anticipăm o reţea de 50 magazine proprii şi 100 de puncte de vânzare, estimând o cifră de afaceri de 40 milioane de euro în urma acestor investiţii”, a menţionat Osman Çavuşoğlu.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional