Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 17:10

Braşovenii au „primăria” pe telefon

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 24 iulie 2019

Mybrasovcity, aplicaţia proiectată iniţial pentru reclamarea unor incidente, a fost extinsă

Braşovenii au „primăria” pe telefon

De aproximativ două săptămâni, Primăria Braşov a extins aplicaţia pentru mobil Mybrasovcity, care, iniţial, a fost proiectată pentru reclamarea unor probleme (harta incidentelor).
Noile opţiuni disponibile permit, cu ajutorul navigatorului instalat pe telefon (de ex. google maps)  direcţionarea şoferilor spre locurile de parcare publice sau „ghidarea” spre instituţiile locale.
Tot prin această aplicaţie se pot plăti taxele şi impozitele locale, alte opţiuni fiind programarea online la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor pentru obţinerea actelor de identitate, eliberarea permiselor de libera trecere on-line, automat, căutarea unor documente în Registratură, a unor evenimente, a traseelor şi orarului mijloacelor de transport în comun sau reîncarcare cardurilor RATBV.
„Aplicaţia Mybrasovcity, disponibilă gratuit în magazinul de aplicaţii pentru sistemele de operare iOS şi Android, a fost actualizată şi oferă acum utilizatorilor un acces mai larg la serviciile on-line puse la dispoziţia cetăţenilor de Primăria Braşov. Până acum, aplicaţia oferea doar informaţii culturale şi oferea posibilitatea utilizatorilor de a accesa harta incidentelor, astfel încât aceştia puteau să sesizeze diferite lucruri care necesitau intervenţia noastră, cum ar fi probleme de salubrizare, gropi, nefuncţionarea unor becuri din sistemul de iluminat etc. Odată cu această nouă versiune, cetăţenii înregistraţi pot accesa o serie mai largă de servicii, unele oferite până acum doar de portalul www.brasovcity.ro - cum ar fi de exemplu situaţia taxelor şi impozitelor şi posibilitatea de a le plăti on-line, sau obţinerea permiselor de liberă trecere, sau integrarea totală a serviciilor e-funcţionar, din portal, în aplicaţia mobilă - altele cu totul noi, cum ar fi afişarea parcărilor care se află în apropierea utilizatorului, sau afişarea şi direcţionarea acestuia către diferitele direcţii, servicii şi instituţii publice din subordinea Consiliului Local. Este o aplicaţie foarte utilă, am ţinut ca ea să fie un produs care să aparţină în totalitate Primăriei Braşov şi cred că va face comunicarea dintre cetăţean şi primărie mult mai uşoară”, a declarat primarul George Scripcaru.

Reclamaţiile braşovenilor, primite în fiecare noapte de primarul municipiului
Pe de altă parte, primarul Braşovului a anunţat că în fiecare dimineaţă, la ora 01.00, primeşte pe mail un tabel centralizator cu problemele sesizate de braşoveni în ultimele 24 de ore. „Toate sesizările sunt grupate de Dispeceratul Tehnic din Primăria Braşov, pe domenii de activitate. Transmit aceste sesizări către cei care sunt responsabili, iar ei au la dispoziţie un termen cuprins între o zi şi 30 de zile pentru a le soluţiona, fie că este vorba de serviciile sau instituţiile din subordinea municipalităţii, fie că e vorba de companiile care lasă lucrurile neterminate”, a declarat primarul. Acesta a precizat că, spre exemplu, în 22 iulie, la dispeceratul Primăriei au fost înregistrate 17 reclamaţii. „De când aplică  această regulă  lucrurile merg mult mai bine”, a încheiat primarul.




 

+3 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie