Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 05:46

Braşovenii de la Rom Paper vor să vândă hârtie igienică de 63 de milioane de lei

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 mai 2015

Braşovenii de la Rom Paper vor să vândă hârtie igienică de 63 de milioane de lei
Producătorul de hârtie pentru uz casnic Rom Paper din Braşov, deţinut de Claudiu şi Nicoleta Puchin (foto), şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de aproape 63 de milioane de lei (peste 14 milioane de euro), în creştere cu 45% faţă de 2014 şi dublu faţă de nivelul înregistrat în 2013.
„Creşterea bugetată pentru anul acesta se bazează pe clienţi noi, utilaje noi şi pe exporturi. În două săptămâni o să aducem noi utilaje de producţie şi o să începem investiţia într-o nouă hală de producţie”, a explicat Claudiu Puchin, directorul executiv al companiei, al cărei business este format din brandul Mototol, vechiul brand Fine Touch şi mărcile proprii realizate pentru reţelele de magazine.
Rom Paper are în plan în următoarea perioadă investiţii care se ridică la 2,1 milioane de euro în tehnologie şi în promovarea brandului, în cazul în care compania va reuşi să acceseze fonduri europene, iar dacă nu, acestea vor ajunge la 1,55 milioane de euro. „Investiţiile vor fi acoperite din fonduri proprii, credite şi fonduri europene”, a completat Claudiu Puchin.
În august anul trecut, Rom Paper a luat un credit de 1,5 milioane de lei de la EximBank pentru a achiziţiona o linie de producţie a şerveţelelor. Noua linie i-a permis companiei să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse, inclusiv lansarea noului brand propriu de hârtie de uz casnic numit Mototol. Acest brand a fost lansat în noiembrie şi reprezintă  în prezent 6-7% din afacerile companiei braşovene. „Vrem ca ponderea Mototol în afacerile companiei să ajungă la 10-15% la finalul anului”, a mai spus acţionarul producătorului. 
Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie. Produsele din portofoliul producătorului din Braşov sunt comercializate în România şi în alte şase ţări prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash& carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor. În prezent, compania exportă în şase ţări - Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria, Cehia sau Polonia. „În primele două luni exporturile au adus  40% din cifra de afaceri a companiei. Vrem să găsim clienţi noi pentru export şi ne uităm în special la Bulgaria şi ţările din fosta Iugoslavie. Vrem să intrăm cu noi produse şi să consolidăm brandul Mototol”, mai spune Claudiu Puchin, care conduce Rom Paper, cu peste 100 de angajaţi. 
În 2014, compania a raportat un profit net de 2,6 milioane de lei, în creştere cu 39% faţă de anul precedent, iar pentru anul acesta Rom Paper şi-a propus să ajungă la un rezultat net de 3,9 milioane de lei.
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie