Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 05:27

Braşovenii de la Selgros mizează pe creşterea afacerilor în acest an

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 03 august 2016

Braşovenii de la Selgros mizează pe creşterea afacerilor în acest an
Alexandru Vlad (foto), unul dintre cei mai puternici executivi români din economie, care conduce businessul Selgros de 20 de magazine şi afaceri de 2,9 miliarde de lei anul trecut, vede acest an în note optimiste, cu creşteri de consum şi de business.
„Anul 2016 este un an al schimbărilor. Este valabil şi în retail. Să nu uităm că taxarea mai relaxată a dus la migrarea unei bune părţi a consumului din zona gri în zona licită. Mai mult, creşterea consumului este un trend de netăgăduit de ceva timp încoace“, spune Vlad.
 
Clienţii sunt tot mai pretenţioşi
El adaugă că a observat că clienţii devin din ce în ce mai pretenţioşi şi mai sofisticaţi în alegerile lor. Se observă o migrare a comportamentului de consum de la produsele conservate şi cele congelate spre cele refrigerate şi proaspete. În acest context şi businessul Selgros urmează să crească în acest an, deşi Vlad nu oferă cifre.
„Cifra de afaceri va creşte anul acesta în comparaţie cu anii trecuţi.” Avansul va veni şi pe fondul reluării expansiunii cu o unitate de mici dimensiuni în Transilvania. Până la finalul anului compania va mai deschide şi o a doua unitate la Alba Iulia, urmând a ajunge la 21 de magazine în România. Pentru Selgros, magazinul din Târgu-Mureş a reprezentat reluarea expansiunii după circa cinci ani de pauză.
„Sigur că nu ne vom opri aici. Analizăm cu atenţie toate zonele în care nu suntem încă prezenţi. Obiectivul nostru este ca să nu existe niciun client potenţial în ţară care să nu ajungă în maximum două ore la un magazin Selgros. Nu avem o cifră finală a investiţiilor pe care le vom realiza în România. Cum spun colegii mei din vânzări: «limita e cerul»“.
+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie