Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 17:17

Brașovenii nu vor avea probleme în alimentarea cu apă în perioada coronavirusului. Compania Apa Brașov mută „partea birocratică” în mediul online

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 24 martie 2020

Brașovenii nu vor avea probleme în alimentarea cu apă în perioada coronavirusului. Compania Apa Brașov mută „partea birocratică” în mediul online
Compania Apa Brașov a anunțat că va asigura continuitatea serviciilor pe toată perioada în care este decretată stare de urgenţă în România. Astfel, operatorul de apă a anunțat că furnizează apă potabilă non-stop, întreține sistemul de canalizare, asigură epurarea apelor uzate, iar echipele de intervenție vor remedia avariile.
Pentru procesul comercial, asigurăm aceleaşi servicii, doar că ne mutăm în mediul on line. Astfel, cererile de contractare, cele pentru obţinerea avizelor, sesizările și reclamațiile   se trimit pe adresa clienti@apabrasov.ro, primesc număr de înregistrare şi sunt tratate corespunzător de către colegii noştri. Astfel, facturile pot fi plătite, prin următoarele mijloace de plată: debit direct pentru clienţii care au cont bancar deschis la BRD, ING Bank şi BCR; la bancomatele BRD (ATM) - serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BRD; la bancomatele BCR (ATM) -  serviciu disponibil pentru posesorii de card bancar emis de BCR.  
„De asemenea, vă stăm la dispoziţie pentru plata on line a facturilor şi emiterea facturii în sistem electronic prin aplicaţia  Contul Meu – disponibilă pe www.apabrasov.ro”, au mai anunțat reprezentanții companiei.
Totodată, pentru a menține distanțarea socială, consumatorii au la dispoziție aplicaţia ApaBrasov-mobile, care asigură suportul pentru operaţiunile comerciale (transmitere auto-citire, factura electronică, plata online). Nu în ultimul rând, brașovenii pot obține detalii sau pot face sesizări sau reclamații la Dispeceratul companiei, telefon:  0268/926  (disponibil non-stop).
„Vă asigurăm că activitatea Companiei Apa nu va fi întreruptă şi că ne vom menţine calitatea serviciilor la acelaşi nivel. Vom reveni cu detalii legate de aspecte tehnice sau comerciale ale funcţionării departamentelor noastre. Găsiţi răspunsuri şi informări pe www.apabrasov.ro şi pe pagina oficială de Facebook”, au asigurat reprezentanții Companiei Apa.

 
+0 -0

Comentarii

Brasovean

2020-03-24 13:11:21


Foarte bine! Dintre toți furnizorii de servicii, doar Brai Cata firma de salubritate nuu vrea sa stie ce inseamna plata facturii online !

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie