Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 10:36

Braşovenii, printre cei mai atraşi de achiziţia de ceasuri online

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 22 sepembrie 2016

Braşovenii, printre cei mai atraşi de achiziţia de ceasuri online

WatchShop.ro, magazinul online de ceasuri şi accesorii destinate bărbaţilor, a avut vânzări de peste un milion de euro în primele opt luni ale acestui an. Cei mai mulţi cumpărători români de ceasuri provin, conform datelor interne WatchShop din Bucureşti, Braşov, Cluj, Timişoara şi Constanţa. Aproximativ 70% dintre aceştia sunt bărbaţi, care cumpără în mod preoponderent ceasuri de la branduri ca Accurist, Bulova, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot, Vostok-Europe şi Zeppelin.
În primele opt luni ale acestui an, mai mult de 1.230 de clienţi au apelat la ceasornicăria WatchShop, un alt serviciu pe care îl pune la dispoziţie compania, pentru aproximativ 1.540 de intervenţii.
În 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot în România, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist.
2015 a fost cel mai bun an WatchShop de până acum. Anul trecut, compania a înregistrat cea mai mare creştere valorică a cifrei de afaceri, care a atins 1,5 milioane euro.
De asemenea, tot 2015 a fost şi anul celor mai importante momente şi schimbări din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vândut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) şi a devenit reprezentant oficial în România şi pentru Sekonda.
„Aceşti 7 ani au fost unii foarte intenşi pentru noi. Lansat în 2009 cu o singură persoană în echipă, WatchShop s-a transformat într-un business stabil, cu o echipă de specialişti pasionaţi de ceasuri şi dornică de performanţă. Mă bucur că mereu am reuşit să găsim soluţii provocărilor – rata constantă a profitului şi satisfacţia clienţilor ne demonstrează, an de an, acest lucru”, spune Cătălin Florea (foto), CEO WatchShop.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie