Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 22:34

Braşovenii, printre românii cei mai activi în trimiterea de cadouri în străinătate

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 28 aprilie 2016

Braşovenii, printre românii cei mai activi în trimiterea de cadouri în străinătate

Perioada sărbătorilor de Paşte este una dintre cele mai aglomerate din punct de vedere al comenzilor plasate de români, cu un vârf în săptămâna dinaintea Paştelui, acest lucru fiind în principal influenţat de cadourile trimise către cei dragi din ţară, conform analizelor Eurosender (site de rezervări online pentru expedierea de diverse articole dintr-un stat UE în altul).
„În această lună, 65% dintre coletele transmise sunt din străinătate către România şi doar un procent de 35% reprezintă coletele transmise din România către ţări din Uniunea Europeană. Cele mai «active» oraşe la nivel de comenzi sunt Bucureşti, Braşov şi Cluj, Iaşul fiind unul dintre oraşele care în curând se va afla în top 3”, declară Gabriela Buzoianu (foto), Country Manager Eurosender.
În schimb, în lunile fără sărbători religioase, doar 32% dintre pachetele transmise sunt din străinătate către România şi un procent de 68% reprezintă coletele transmise din România în ţări din Uniunea Europeană.
Potrivit Eurosender, sărbătorile pascale (şi la catolici, şi la ortodocşi) au influenţat creşterea numărului de livrări din această perioadă. De exemplu, în ţările catolice, la finalul lunii martie au fost plasate cu până la 40% mai multe comenzi. Sărbătorile religioase sunt, în general, perioade ale anului în care se înregistrează creşteri importante, vârful fiind în sezonul sărbătorilor de iarnă.
În perioadele obişnuite din an, criteriile principale conform cărora persoanele fizice aleg serviciile unei companii de curierat sunt în primul rând preţul şi încrederea în companie, spre deosebire de clienţii B2B, pentru care rapiditatea expedierii şi serviciul door-to-door sunt esenţiale. Însă, în perioada sărbătorilor, conform Eurosender, factorul timp devine mai important şi pentru persoanele fizice. Acestea plasează comenzile cu doar câteva zile înainte de Paşte şi îşi doresc să aibă pachetele livrate în timp util.
În ceea ce priveşte conţinutul expediţiilor, trimiterea de pachete întrece în cantitate trimiterea de valize, acest lucru datorându-se şi modalităţii mai ieftine de ambalare. De pe altă parte, în lunile de vară se trimit cele mai multe valize, datorită sezonului de vacanţe, un alt vârf fiind reprezentat de lunile septembrie, februarie, mai-iunie, în acord cu sezonalitatea plecării/revenirii studenţilor de la studii.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie