leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6650 RON

1 USD = 4.0855 RON

1 GBP = 5.2540 RON

1 XAU = 160.5030 RON

1 AED = 1.1123 RON

1 AUD = 2.9851 RON

1 BGN = 2.3852 RON

1 BRL = 1.0914 RON

1 CAD = 3.1027 RON

1 CHF = 4.0980 RON

1 CNY = 0.5884 RON

1 CZK = 0.1794 RON

1 DKK = 0.6251 RON

1 EGP = 0.2276 RON

1 HUF = 1.4511 RON

1 INR = 0.0570 RON

1 JPY = 3.6241 RON

1 KRW = 0.3626 RON

1 MDL = 0.2406 RON

1 MXN = 0.2025 RON

1 NOK = 0.4837 RON

1 NZD = 2.7938 RON

1 PLN = 1.0788 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0620 RON

1 SEK = 0.4537 RON

1 TRY = 0.7706 RON

1 UAH = 0.1470 RON

1 XDR = 5.6655 RON

1 ZAR = 0.2919 RON

Editia 6851 - 20 noi 09:09

Braşovul ar urma să aibă o organizaţie care să decidă modul în care se va promova ca destinaţie turistică

Autor:

Publicat la 25 iulie 2017

Ministerul Turismului a elaborat un proiect de Ordonanţă de Guvern prin care vrea să înfiinţeze Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD), pentru promovarea destinaţiilor României, argumentând că implementarea acestui concept va permite dezvoltarea turismului, cu implicaţii directe în creşterea circulaţiei turistice, a volumului de încasări din turism atât la nivel local, cât şi la nivel naţional, notează BizBrasov.ro.
Din OMD vor face parte reprezentanţi ai statului, dar şi ai unităţilor private de cazare şi alimentaţie publică, care vor decide împreună în cadrul organizaţiei cum se vor cheltui banii pentru promovarea unei  anumite destinaţii. Până în prezent, această decizie era luată la nivelul primăriei sau al consiliului judeţean, întrucât destinaţia sumelor strânse la nivelul unei primării sau consiliu judeţean din taxa de promovare este decisă de consilieri.
Practic, banii strânşi din taxele de cazare impuse hotelurilor braşovene ar urma să fie folosite pentru promovarea Braşovului ca şi destinaţie turistică, modul în care vor fi cheltuiţi banii urmând să fie decis de o astfel de organizaţie.
O destinaţie turistică poate fi o unitate administrativ teritorială (judeţ, municipiu, oraş, comună) sau parte a unei unităţi administrativ teritoriale, în funcţie de amplasamentul resurselor naturale şi antropice, precizează autorii documentului. „Organizaţia de Management al Destinaţiei va avea ca principală atribuţie managementul şi marketingul regiunii/localităţii ca destinaţie integrată de călătorie”, se precizează în document. Autorii proiectului de act normativ spun că, în ultima perioadă, industria turismului a suferit schimbări profunde din cauza noilor circumstanţe ale economiei globale, schimbări ale obiceiurilor consumatorilor, creşterea numărului de companii low cost, dezvoltări ale tehnologiilor etc., ceea ce a pus sub semnul întrebării modelele tradiţionale de organizare turistică.

+1 -0

Comentarii

Lazar

2017-07-25 06:23:49


Cea mai buna promovare este aeroportul ? Ce ziceti dragi alesi din CJ ? Cand aterizeaza avioanele pe aeroportul din Brasov ?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional