leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6975 RON

1 USD = 4.1192 RON

1 GBP = 5.3305 RON

1 XAU = 170.2283 RON

1 AED = 1.1214 RON

1 AUD = 2.9602 RON

1 BGN = 2.4018 RON

1 BRL = 1.0983 RON

1 CAD = 3.1066 RON

1 CHF = 4.1441 RON

1 CNY = 0.6079 RON

1 CZK = 0.1837 RON

1 DKK = 0.6293 RON

1 EGP = 0.2302 RON

1 HUF = 1.4745 RON

1 INR = 0.0579 RON

1 JPY = 3.7645 RON

1 KRW = 0.3669 RON

1 MDL = 0.2402 RON

1 MXN = 0.2160 RON

1 NOK = 0.4829 RON

1 NZD = 2.7866 RON

1 PLN = 1.0943 RON

1 RSD = 0.0397 RON

1 RUB = 0.0620 RON

1 SEK = 0.4579 RON

1 TRY = 0.7696 RON

1 UAH = 0.1472 RON

1 XDR = 5.7408 RON

1 ZAR = 0.2981 RON

Editia 6910 - 22 feb 01:26

Braşovul ar urma să aibă o organizaţie care să decidă modul în care se va promova ca destinaţie turistică

Autor:

Publicat la 25 iulie 2017

Ministerul Turismului a elaborat un proiect de Ordonanţă de Guvern prin care vrea să înfiinţeze Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD), pentru promovarea destinaţiilor României, argumentând că implementarea acestui concept va permite dezvoltarea turismului, cu implicaţii directe în creşterea circulaţiei turistice, a volumului de încasări din turism atât la nivel local, cât şi la nivel naţional, notează BizBrasov.ro.
Din OMD vor face parte reprezentanţi ai statului, dar şi ai unităţilor private de cazare şi alimentaţie publică, care vor decide împreună în cadrul organizaţiei cum se vor cheltui banii pentru promovarea unei  anumite destinaţii. Până în prezent, această decizie era luată la nivelul primăriei sau al consiliului judeţean, întrucât destinaţia sumelor strânse la nivelul unei primării sau consiliu judeţean din taxa de promovare este decisă de consilieri.
Practic, banii strânşi din taxele de cazare impuse hotelurilor braşovene ar urma să fie folosite pentru promovarea Braşovului ca şi destinaţie turistică, modul în care vor fi cheltuiţi banii urmând să fie decis de o astfel de organizaţie.
O destinaţie turistică poate fi o unitate administrativ teritorială (judeţ, municipiu, oraş, comună) sau parte a unei unităţi administrativ teritoriale, în funcţie de amplasamentul resurselor naturale şi antropice, precizează autorii documentului. „Organizaţia de Management al Destinaţiei va avea ca principală atribuţie managementul şi marketingul regiunii/localităţii ca destinaţie integrată de călătorie”, se precizează în document. Autorii proiectului de act normativ spun că, în ultima perioadă, industria turismului a suferit schimbări profunde din cauza noilor circumstanţe ale economiei globale, schimbări ale obiceiurilor consumatorilor, creşterea numărului de companii low cost, dezvoltări ale tehnologiilor etc., ceea ce a pus sub semnul întrebării modelele tradiţionale de organizare turistică.

+1 -0

Comentarii

Lazar

2017-07-25 06:23:49


Cea mai buna promovare este aeroportul ? Ce ziceti dragi alesi din CJ ? Cand aterizeaza avioanele pe aeroportul din Brasov ?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional