leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6559 RON

1 USD = 3.9517 RON

1 GBP = 5.2123 RON

1 XAU = 153.4508 RON

1 AED = 1.0759 RON

1 AUD = 2.8801 RON

1 BGN = 2.3806 RON

1 BRL = 0.9692 RON

1 CAD = 3.0614 RON

1 CHF = 4.1351 RON

1 CNY = 0.5774 RON

1 CZK = 0.1822 RON

1 DKK = 0.6242 RON

1 EGP = 0.2206 RON

1 HUF = 1.4386 RON

1 INR = 0.0547 RON

1 JPY = 3.5050 RON

1 KRW = 0.3541 RON

1 MDL = 0.2364 RON

1 MXN = 0.2093 RON

1 NOK = 0.4852 RON

1 NZD = 2.6455 RON

1 PLN = 1.0851 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0595 RON

1 SEK = 0.4496 RON

1 TRY = 0.6306 RON

1 UAH = 0.1409 RON

1 XDR = 5.5550 RON

1 ZAR = 0.2773 RON

Editia 6809 - 21 sep 16:30

Braşovul ar urma să aibă o organizaţie care să decidă modul în care se va promova ca destinaţie turistică

Autor:

Publicat la 25 iulie 2017

Ministerul Turismului a elaborat un proiect de Ordonanţă de Guvern prin care vrea să înfiinţeze Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD), pentru promovarea destinaţiilor României, argumentând că implementarea acestui concept va permite dezvoltarea turismului, cu implicaţii directe în creşterea circulaţiei turistice, a volumului de încasări din turism atât la nivel local, cât şi la nivel naţional, notează BizBrasov.ro.
Din OMD vor face parte reprezentanţi ai statului, dar şi ai unităţilor private de cazare şi alimentaţie publică, care vor decide împreună în cadrul organizaţiei cum se vor cheltui banii pentru promovarea unei  anumite destinaţii. Până în prezent, această decizie era luată la nivelul primăriei sau al consiliului judeţean, întrucât destinaţia sumelor strânse la nivelul unei primării sau consiliu judeţean din taxa de promovare este decisă de consilieri.
Practic, banii strânşi din taxele de cazare impuse hotelurilor braşovene ar urma să fie folosite pentru promovarea Braşovului ca şi destinaţie turistică, modul în care vor fi cheltuiţi banii urmând să fie decis de o astfel de organizaţie.
O destinaţie turistică poate fi o unitate administrativ teritorială (judeţ, municipiu, oraş, comună) sau parte a unei unităţi administrativ teritoriale, în funcţie de amplasamentul resurselor naturale şi antropice, precizează autorii documentului. „Organizaţia de Management al Destinaţiei va avea ca principală atribuţie managementul şi marketingul regiunii/localităţii ca destinaţie integrată de călătorie”, se precizează în document. Autorii proiectului de act normativ spun că, în ultima perioadă, industria turismului a suferit schimbări profunde din cauza noilor circumstanţe ale economiei globale, schimbări ale obiceiurilor consumatorilor, creşterea numărului de companii low cost, dezvoltări ale tehnologiilor etc., ceea ce a pus sub semnul întrebării modelele tradiţionale de organizare turistică.

+1 -0

Comentarii

Lazar

2017-07-25 06:23:49


Cea mai buna promovare este aeroportul ? Ce ziceti dragi alesi din CJ ? Cand aterizeaza avioanele pe aeroportul din Brasov ?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional