Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 08:37

Braşovul breslelor, declarat câştigător la Transilvania Creative Fest

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 18 decembrie 2014

Braşovul breslelor, declarat câştigător la Transilvania Creative Fest
Echipa Guilds, formată din Mihail Octavian Suciu, Ana-Maria German şi Florin Molocea, a câştigat prima ediţie a competiţiei Transilvania Creative Fest, obţinând în unanimitate aprecierile celor 11 specialişti în comunicare, design, media creativă, strategie şi branding ce au facut parte din juriul festivalului. Ideea celor de la Guilds a fost să recupereze vechile meşteşuguri specifice zonei Braşovului într-un sistem contemporan, activabil şi-n spaţiul digital. Breslelor istorice li se adaugă alte categorii noi, de „meşteşugari” ai zilelor noastre - designeri, softişti, ghizi montani, salvamontişti sau ingineri, într-o platformă care întâlneşte cele mai valoroase tradiţii, dar lasă loc de exprimare şi specializărilor contemporane. Cum bastioanele şi breslele asociate lor au fost vreme de sute de ani una dintre referinţele cheie pentru identitatea Braşovului, ideea Echipei Guilds s-a calificat drept „autentică, relevantă faţă de moştenirea culturală şi economică a zonei, dar şi în armonie cu potenţialul ei de dezvoltare”, conform declaraţiilor membrilor juriului.
„Transilvania Creative Fest a reuşit să reunească într-un cadru neconvenţional creativi de la mai multe agenţii cu recunoaştere internaţională, studenţi, voluntari români şi străini dar şi tineri braşoveni ce activează în diverse industrii creative. Pe lângă promovarea potenţialului universităţii noastre ca centru al creativităţii româneşti, cred că a fost şi o bună ocazie de prezentare a patrimoniului cultural şi istoric al Braşovului către lideri de opinie locali sau care activează în industria comunicării din România”, a declarat Florin Nechita, lector dr. în cadrul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare.
Festivalul Transilvania Creative a avut loc, în premieră, între 11 şi 13 decembrie la Braşov, sub forma unui eveniment organizat de Universitatea Transilvania din Braşov, Facultatea de Sociologie şi Comunicare şi The Alternative School for Creative Thinking, cu susţinerea Consiliului Judeţean Braşov. „Efervescenţă, inspiraţie, muncă serioasă, documentare şi-o abordare complet nouă a ideii de Festival, unde oamenii lucrează sub presiunea timpului şi a unui brief exigent pentru a merita premiul cel mare. Aceasta a fost prima ediţie a Transilvania Creative Fest, salutată cu entuziasm de participanţi. Ştim deja ce avem de făcut pentru următoarea ediţie şi energia asociată ideilor care au apărut pe parcusul celor trei zile e minunată”, a declarat Teo Migdalovici (foto), ambasador Lions Festivals şi co-organizator al evenimentului.
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie