Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 04:00

Braşovul este al şaselea oraş care furnizează clienţi pentru Fashion Days

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 martie 2017

Valoarea medie a unei comenzi pe platforma retailerului de fashion online Fashion Days a crescut anul trecut cu 10%, până la 340 de lei, a spus Andrei Chirilă (foto), chief marketing officer în cadrul companiei.
Cifra de afaceri a retailerului doar pe piaţa din România s-a majorat anul trecut până la 136 de milioane de lei (circa 30,2 milioane de euro), cu 29% mai mult decât în 2015.
Anul trecut, Fashion Days a introdus mai multe servicii destinate clienţilor din România, unul dintre ele fiind returul gratuit, disponibil din luna februarie 2016.
„Rata de retur a fost constantă anul trecut, de 20%, media pe care o au toţi jucătorii online de fashion. Serviciul de retur gratuit a avut un impact minor de 2-3 procente în sus doar la început, după care a revenit la normal. Scopul nostru nu a fost de a încuraja ideea de retur, ci de a transmite că e uşor să comanzi şi că nu e nicio problemă dacă produsul nu îţi place sau nu îţi vine, pentru că poţi să-l dai înapoi“, a spus Andrei Chirilă.
La mijlocul anului, a intrat în funcţiune serviciul de livrare gratuită, iniţial doar pentru comenzi mai mari de 40 de lei, apoi valabil pentru orice valoare.
La nivelul tuturor celor trei ţări pe care este prezent retailerul Fashion Days, adică România, Bulgaria şi Ungaria, creşterea a fost de 17%, aproape jumătate din avansul de pe piaţa locală. Astfel, pentru toate cele trei ţări afacerile au urcat la 50,15 milioane de euro, ceea ce înseamnă că România, cu circa 30 de milioane de euro, reprezintă piaţa principală a companiei, cu peste 60% din totalul businessului Fashion Days, potrivit calculelor ZF. De altfel, din cei 500 de angajaţi pe care îi are în total, în România sunt concentraţi aproximativ 420, arată datele furnizate de companie.
„În România, Bucureştiul a fost lider (ca oraş de unde au venit cele mai multe comenzi – n. red.), fiind urmat de marile oraşe din ţară - Constanţa, Timişoara, Cluj, Iaşi şi Braşov. Per total, am înregistrat comenzi din peste 100 de oraşe din ţară. Pe segmentul de gen, bărbaţii au reprezentat anul trecut 35 de procente, cu 10% mai mult decât în 2015, iar femeile şi-au adjudecat 65%“, a spus reprezentantul Fashion Days.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie