Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 07 martie 2017
Valoarea medie a unei comenzi pe platforma retailerului de fashion online Fashion Days a crescut anul trecut cu 10%, până la 340 de lei, a spus Andrei Chirilă (foto), chief marketing officer în cadrul companiei.
Cifra de afaceri a retailerului doar pe piaţa din România s-a majorat anul trecut până la 136 de milioane de lei (circa 30,2 milioane de euro), cu 29% mai mult decât în 2015.
Anul trecut, Fashion Days a introdus mai multe servicii destinate clienţilor din România, unul dintre ele fiind returul gratuit, disponibil din luna februarie 2016.
„Rata de retur a fost constantă anul trecut, de 20%, media pe care o au toţi jucătorii online de fashion. Serviciul de retur gratuit a avut un impact minor de 2-3 procente în sus doar la început, după care a revenit la normal. Scopul nostru nu a fost de a încuraja ideea de retur, ci de a transmite că e uşor să comanzi şi că nu e nicio problemă dacă produsul nu îţi place sau nu îţi vine, pentru că poţi să-l dai înapoi“, a spus Andrei Chirilă.
La mijlocul anului, a intrat în funcţiune serviciul de livrare gratuită, iniţial doar pentru comenzi mai mari de 40 de lei, apoi valabil pentru orice valoare.
La nivelul tuturor celor trei ţări pe care este prezent retailerul Fashion Days, adică România, Bulgaria şi Ungaria, creşterea a fost de 17%, aproape jumătate din avansul de pe piaţa locală. Astfel, pentru toate cele trei ţări afacerile au urcat la 50,15 milioane de euro, ceea ce înseamnă că România, cu circa 30 de milioane de euro, reprezintă piaţa principală a companiei, cu peste 60% din totalul businessului Fashion Days, potrivit calculelor ZF. De altfel, din cei 500 de angajaţi pe care îi are în total, în România sunt concentraţi aproximativ 420, arată datele furnizate de companie.
„În România, Bucureştiul a fost lider (ca oraş de unde au venit cele mai multe comenzi – n. red.), fiind urmat de marile oraşe din ţară - Constanţa, Timişoara, Cluj, Iaşi şi Braşov. Per total, am înregistrat comenzi din peste 100 de oraşe din ţară. Pe segmentul de gen, bărbaţii au reprezentat anul trecut 35 de procente, cu 10% mai mult decât în 2015, iar femeile şi-au adjudecat 65%“, a spus reprezentantul Fashion Days.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu