leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6975 RON

1 USD = 4.1192 RON

1 GBP = 5.3305 RON

1 XAU = 170.2283 RON

1 AED = 1.1214 RON

1 AUD = 2.9602 RON

1 BGN = 2.4018 RON

1 BRL = 1.0983 RON

1 CAD = 3.1066 RON

1 CHF = 4.1441 RON

1 CNY = 0.6079 RON

1 CZK = 0.1837 RON

1 DKK = 0.6293 RON

1 EGP = 0.2302 RON

1 HUF = 1.4745 RON

1 INR = 0.0579 RON

1 JPY = 3.7645 RON

1 KRW = 0.3669 RON

1 MDL = 0.2402 RON

1 MXN = 0.2160 RON

1 NOK = 0.4829 RON

1 NZD = 2.7866 RON

1 PLN = 1.0943 RON

1 RSD = 0.0397 RON

1 RUB = 0.0620 RON

1 SEK = 0.4579 RON

1 TRY = 0.7696 RON

1 UAH = 0.1472 RON

1 XDR = 5.7408 RON

1 ZAR = 0.2981 RON

Editia 6910 - 22 feb 14:13

Braşovul, printre judeţele unde lungimea drumurilor de pământ a crescut, în loc să scadă

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 10 august 2017

Braşovul, printre judeţele unde lungimea drumurilor de pământ a crescut, în loc să scadă

În timp ce numărul de kilometri de autostradă creşte în ritm de melc, numărul kilometrilor de drumuri de pământ scade în fiecare an la fel de lent. România are în prezent peste 10.000 de kilometri de drumuri de pământ, cu doar 2.000 de kilometri mai puţin faţă de anul 2000, după cum scrie Profit.ro.
În România existau anul trecut 15 kilometri de drumuri naţionale, 1.933 kilometri de drumuri judeţene şi 8.476 kilometri de drumuri comunale din pământ.
Judeţele cu cea mai mare reţea de drumuri de pământ sunt Alba, Bihor şi Hunedoara, fiecare dintre acestea cu peste 600 de kilometri de drumuri de pământ. La polul opus, Brăila are doar 10 kilometri de astfel de drumuri.
În timp ce în aproximativ trei sferturi din judeţele ţării kilometrii de drumuri de pământ se află în uşoară scădere, în 11 judeţe lungimea drumurilor de pământ a crescut anul trecut, printre acestea figurând şi Braşovul. Astfel, Braşovul avea în anul 2000 134 de km de drum de pământ, iar acum are 148 de km. Alte judeţe unde numărul uliţelor s-a înmulţit sunt Alba, Bihor, Harghita, Tulcea, Galaţi, Olt, Gorj, Mureş, Neamţ şi Mehedinţi.

Creşterea numărului de kilometri de drumuri de pământ poate fi explicată şi printr-o dezvoltare imobiliară care nu ţine pasul cu infrastructura, prin apariţia de noi străzi care îşi aşteaptă rândul la asfaltare. Cel puţin în cazul Braşovului, cel mai bun exemplu e zona Tractorul VI-VII, unde, de ani buni, locuitorii cer Primăriei asfaltarea uliţelor din zonă. Multe tronsoane de străzi sunt însă aici proprietate privată, acesta fiind iarăşi un motiv pentru care autoritatea publică nu poate interveni.

 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional