leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6524 RON

1 USD = 3.9764 RON

1 GBP = 5.2395 RON

1 XAU = 153.8126 RON

1 AED = 1.0826 RON

1 AUD = 2.8832 RON

1 BGN = 2.3788 RON

1 BRL = 0.9558 RON

1 CAD = 3.0701 RON

1 CHF = 4.1141 RON

1 CNY = 0.5802 RON

1 CZK = 0.1830 RON

1 DKK = 0.6237 RON

1 EGP = 0.2216 RON

1 HUF = 1.4389 RON

1 INR = 0.0546 RON

1 JPY = 3.5396 RON

1 KRW = 0.3545 RON

1 MDL = 0.2372 RON

1 MXN = 0.2120 RON

1 NOK = 0.4873 RON

1 NZD = 2.6285 RON

1 PLN = 1.0836 RON

1 RSD = 0.0393 RON

1 RUB = 0.0593 RON

1 SEK = 0.4477 RON

1 TRY = 0.6305 RON

1 UAH = 0.1415 RON

1 XDR = 5.5773 RON

1 ZAR = 0.2698 RON

Editia 6808 - 20 sep 02:48

Braşovul, printre judeţele unde lungimea drumurilor de pământ a crescut, în loc să scadă

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 10 august 2017

Braşovul, printre judeţele unde lungimea drumurilor de pământ a crescut, în loc să scadă

În timp ce numărul de kilometri de autostradă creşte în ritm de melc, numărul kilometrilor de drumuri de pământ scade în fiecare an la fel de lent. România are în prezent peste 10.000 de kilometri de drumuri de pământ, cu doar 2.000 de kilometri mai puţin faţă de anul 2000, după cum scrie Profit.ro.
În România existau anul trecut 15 kilometri de drumuri naţionale, 1.933 kilometri de drumuri judeţene şi 8.476 kilometri de drumuri comunale din pământ.
Judeţele cu cea mai mare reţea de drumuri de pământ sunt Alba, Bihor şi Hunedoara, fiecare dintre acestea cu peste 600 de kilometri de drumuri de pământ. La polul opus, Brăila are doar 10 kilometri de astfel de drumuri.
În timp ce în aproximativ trei sferturi din judeţele ţării kilometrii de drumuri de pământ se află în uşoară scădere, în 11 judeţe lungimea drumurilor de pământ a crescut anul trecut, printre acestea figurând şi Braşovul. Astfel, Braşovul avea în anul 2000 134 de km de drum de pământ, iar acum are 148 de km. Alte judeţe unde numărul uliţelor s-a înmulţit sunt Alba, Bihor, Harghita, Tulcea, Galaţi, Olt, Gorj, Mureş, Neamţ şi Mehedinţi.

Creşterea numărului de kilometri de drumuri de pământ poate fi explicată şi printr-o dezvoltare imobiliară care nu ţine pasul cu infrastructura, prin apariţia de noi străzi care îşi aşteaptă rândul la asfaltare. Cel puţin în cazul Braşovului, cel mai bun exemplu e zona Tractorul VI-VII, unde, de ani buni, locuitorii cer Primăriei asfaltarea uliţelor din zonă. Multe tronsoane de străzi sunt însă aici proprietate privată, acesta fiind iarăşi un motiv pentru care autoritatea publică nu poate interveni.

 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional