Curs BNR

1 EUR = 4.9765 RON

1 USD = 4.6373 RON

1 GBP = 5.8018 RON

1 XAU = 350.3208 RON

1 AED = 1.2626 RON

1 AUD = 3.0320 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8988 RON

1 CAD = 3.3966 RON

1 CHF = 5.0832 RON

1 CNY = 0.6399 RON

1 CZK = 0.1978 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2662 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9616 RON

1 KRW = 0.3369 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2686 RON

1 NOK = 0.4220 RON

1 NZD = 2.7605 RON

1 PLN = 1.1498 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4261 RON

1 TRY = 0.1428 RON

1 UAH = 0.1171 RON

1 XDR = 6.1121 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8173 - 30 apr 05:16

Braşovul va fi străbătut de trei autostrăzi

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 27 februarie 2015

În varianta aprobată de Guvern a Master Planului General de Transport a fost inclusă construcţia autostrăzilor care pleacă din Braşov spre Sibiu, spre Făgăraş, dar şi spre Comarnic. Documentul prevede construcţia celor 1.300 de km de autostradă propuşi până în anul… 2030

Braşovul va fi străbătut de trei autostrăzi
Guvernul a aprobat varianta finală a Master Planului General de Transport, iar negocierile cu Comisia Europenă pe această temă sunt stabilite pentru perioada 9-13 martie, potrivit ministrului transporturilor Ioan Rus. Varianta finală a Master Planului de Transport, care a fost modificat de mai multe ori, prevede construirea a 1.300 de kilometri de autostradă până în 2030, dublu faţă de nivelul stabilit în forma iniţială a proiectului. Pe lângă autostrăzi, se mai are în vedere construirea a 1.878 km de drumuri expres, 2.854 de drumuri trans regio, 293 km de drumuri euro trans şi 67 de variante de ocolire.
În urma dezbaterii publice, s-a hotărât construirea unor sectoare de autostradă care erau prevăzute iniţial ca drum expres. În baza master planului fi accesate fondurile structurale de transport de peste 6 miliarde de euro, pentru perioada 2014-2020, proiectul având astfel o importanţă majoră. Printre autostrăzile care urmează să fie construite se numără şi trei autostrăzi care vor traversa Braşovul, respectiv Sibiu - Făgăraş - Braşov, Braşov – Bacău, dar şi deja „legendara” Comarnic – Braşov, care este prevăzută a se realiza printr-un parteneriat public privat.
Investiţia în sectorul rutier din master plan se va ridica la 26,5 miliarde de euro din care 14 miliarde de euro, adică mai mult de jumătate din bani, vor fi folosiţi pentru construirea autostrăzilor. Pentru sectorul feroviar, sunt prevăzute investiţii de reabilitare a coridoarelor feroviare (3.219 km), a unor căi ferate cu potenţial economic (1.131 km), electrificarea tuturor sectoarelor de pe reţeaua TEN-T core (425 km) şi dezvoltarea unor sectoare de cale ferată de mare viteză (peste 1.000 de km).
 
+0 -0

Comentarii

versarya

2015-02-28 09:34:10


Daca fiecare judet ar putea dispune de banii proprii fara a mai depinde de Bucuresti,am fi avut demult aceste autostrazi dar si aeroport la Brasov.Din pacate asa se intampla cand cei care decid nu au nici un interes pentru "provincie",ba dimpotriva.Sunt satula de minciunile si promisiunile lor.

dumy

2015-02-27 19:57:05


HA HA PANA IN 2030 MAI TREC VREO 20 DE MINISTRII PE LA TRANSPORTURI SI FIECARE VA SCHIMBA CEVA ASA CA AUTOSTRADA = BLA BLA SE VA FACE CAN O ZBURA PORCU PESTE TAMPA !!!

franck ribery

2015-02-27 06:45:04


Interesant este ca, in urma insistentelor CJ BRasov (Cancescu+Pascu), este oficializat de Guvernul Romaniei, prin Master planul de transporturi Aeroportul International Brasov. Dupa cum se vede si autorii Master planului considera ca intre aeroport si autostrada nu este concurenta ci sinergie

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie