leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6663 RON

1 USD = 4.0420 RON

1 GBP = 5.3256 RON

1 XAU = 166.2749 RON

1 AED = 1.1005 RON

1 AUD = 2.9804 RON

1 BGN = 2.3859 RON

1 BRL = 1.0785 RON

1 CAD = 3.0532 RON

1 CHF = 4.0578 RON

1 CNY = 0.6244 RON

1 CZK = 0.1806 RON

1 DKK = 0.6262 RON

1 EGP = 0.2260 RON

1 HUF = 1.4384 RON

1 INR = 0.0592 RON

1 JPY = 3.6793 RON

1 KRW = 0.3629 RON

1 MDL = 0.2387 RON

1 MXN = 0.1953 RON

1 NOK = 0.4926 RON

1 NZD = 2.7918 RON

1 PLN = 1.0813 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0630 RON

1 SEK = 0.4524 RON

1 TRY = 0.8469 RON

1 UAH = 0.1530 RON

1 XDR = 5.6898 RON

1 ZAR = 0.2909 RON

Editia 6744 - 20 iun 09:54

Braşovul vândut Braşovului, dar şi la Berlin, la cel mai mare târg de turism din lume

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 07 martie 2018

Consiliul Judeţean a gândit programe „de nişă” pentru promovarea turismului local. Avem cu ce ne lăuda la străini, dar şi pentru braşoveni există oferte de descoperit

Braşovul vândut Braşovului, dar şi la Berlin, la cel mai mare târg de turism din lume

Judeţul Braşov participă în perioada 7-11 martie 2018 la Bursa Internaţională de Turism (ITB) de la Berlin, cea mai mare manifestare de profil din lume, alături de alte destinaţii turistice ale României în standul de prezentare al Ministerului Turismului din ţara noastră. Bursa Internaţională de Turism de la Berlin este considerat cel mai mare târg de turism din lume (ca suprafaţă - 160.000 mp - şi ca număr de vizitatori de specialitate). Reprezentanţii Consiliului Judeţean la acest eveniment vor fi managerul public Alina Szasz şi directorul Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov (APDT), Ionuţ Gliga.

Cu ce mergem la Berlin
„Scopul prezenţei Braşovului la ITB este de a promova judeţul ca primă destinaţie turistică a României – aşa cum o clasifică în ultimii ani studiile de profil şi alegerile turiştilor străini care optează să viziteze România. Vom încerca să punem în valoare atât turismul activ, prin evidenţierea formelor de turism şi servicii de acest tip, precum şi turismul cultural, de loisirs şi cel culinar. S-au alăturat iniţiativei noastre mai multe micro-destinaţii de excelenţă ale judeţului – cum sunt Râşnov, Predeal, Făgăraş, Colinele Transilvaniei, dar şi zone intrate mai nou în circuitele turistice locale şi naţionale, dar cu potenţial şi cu obiective care trebuie valorificate – cum este localitatea Codlea, satul Cobor, cu conceptul de destinaţie turistică de biodiversitate, sau ecodestinaţia Bran-Moieciu-Fundata”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, într-o conferinţă de presă.
La ediţia din acest an a ITB Berlin, la standul României îşi vor prezenta ofertele şi vor face cunoscute specialiştilor şi publicului destinaţiile turistice peste 40 de expozanţi, tour-operatori, administraţii publice şi asociaţii de promovare din toată ţara. În perimetrul standului României la ITB Berlin, pe toată perioada târgului vor avea loc demonstraţii de meşteşuguri tradiţionale. Înalţi oficiali ai ţărilor prezente la târg, tour-operatori, jurnalişti români şi străini sunt invitaţi să ne cunoască muzica, dansurile populare, gastronomia tradiţională la „Seara Românească”, unde vor rula şi imagini cu destinaţia de excelenţă Judeţul Braşov.

Pentru braşoveni, rute turistice de 24 de ore
Un alt eveniment la care Consiliul Judeţean va fi prezent este Transylvania Tourism Fair (TTF) de la Business Park Braşov, care se va desfăşura în perioada 9 - 11 martie.
„Conceptul central pe care îl propunem la acest târg este  «Turist la tine acasă» . Practic, este o continuare a unui proiect mai vechi, sub sloganul «Experienţe culturale în judeţul Braşov». Pentru târgul de la Braşov ne-am propus să identificăm acele atracţii din judeţ care să-i determine pe braşoveni să devină «turişti la ei acasă», dar şi să valorificăm judeţul din perspectiva bogatului patrimoniu cultural şi natural pe care îl deţine. Dorim să le oferim localnicilor idei de redescoperire a Braşovului, fie prin rute turistice de 24 de ore, fie prin experienţe inedite de câteva zile, plecând de la premiza că învăţând despre zona lor ei pot deveni promotorii destinaţiei Judeţul Braşov”, a precizat Veştea.  
Standul Consiliului Judeţean a fost gândit astfel încât să spună povestea Braşovului din punct de vedere istoric şi multietnic.
„Propunem 7 «experienţe» prin care atât turiştii locali, cât şi cei români sau străini vor descoperi câteva obiective de interes ale judeţului, îmbinând arhitectura medievală cu relaxarea în zone naturale recunoscute şi activităţi de petrecere activă a timpului liber, dar şi de descoperire a bucătăriei cu amprente multietnice şi a unor artizani locali care păstrează încă tradiţiile meşteşugăreşti străvechi. De aceea, în cadrul standului vor fi organizate zilnic ateliere demonstrative şi practice cu artizani locali, la care îi aşteptăm pe cei interesaţi şi dornici de noi experienţe”, a mai spus Veştea.
Participarea Judeţului Braşov la TTF se va face şi cu sprijinul Centrelor Naţionale de Informare Turistică din judeţ, a primăriilor, precum şi a mediului privat şi economic reprezentat de organizaţii culturale, ONG-uri şi ambasadori ai turismului braşovean.
Tot în conceptul de promovare a destinaţiei turistice Judeţul Braşov dezvoltat de Consiliul Judeţean Braşov, începând cu a doua jumătate a acestei luni, în centrele de informare turistică din judeţ se va regăsi harta turistică a judeţului Braşov, realizată de Schubert & Franzke, în 10.000 de exemplare cu titlul gratuit, iar în acest an va fi lansată o aplicaţie online a destinaţiei, adresată atât braşovenilor cât şi turiştilor noştri, precum şi o hartă a turismului activ din judeţ.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional