Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 13:58

Britanicii, interesaţi de stadiul lucrărilor la Aeroportul Braşov

Autor:

Publicat la 28 august 2015

Ambasada şi-a trimis reprezentanţii la CJ pentru a cere detalii

Britanicii, interesaţi de stadiul lucrărilor la Aeroportul Braşov
Consiliul Judeţean Braşov a primit, ieri, vizita a doi reprezentanţi din structura economică a Ambasadei Marii Britanii, aceştia arătându-şi interesul pentru dezvoltarea Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav. „S-au arătat interesaţi atât de aeroport, cât şi de investiţiile conexe aeroportului”, a explicat Claudiu Coman (foto), preşedintele interimar al CJ Braşov. Mai exact, Braşovul ar putea atrage noi investiţii în cazul în care ar reuşi să îşi pună infrastructura la punct. Una dintre recentele investiţii britanice pierdute de Braşov pentru că starea drumurilor din România este deplorabilă, iar aeroportul este doar o halucinaţie politică, este cea a grupului Jaguar, controlat de indienii de la Tata Motors. Aceştia au ales în cele din urmă Slovacia, unde vor investi aproximativ 400 de milioane de euro într-o fabrică de maşini de lux. 
„Urmează să ne întâlnim cu oameni de afaceri britanici pentru a discuta modul în care se pot implica în acest proiect. Cert este că am văzut o deschidere din partea părţii britanice pentru zona Braşovului, ştiut fiind faptul că Braşovul reprezintă un punct de atracţie pentru investitorii străini aflaţi în căutare de forţă de muncă mai ieftină şi bine pregătită”, a explicat Claudiu Coman. 
Pe de altă parte, însă, situaţia proprietăţii terenului pe care ar urma să se dezvolte aeroportul este încă incertă. Fostul ministru al Economiei, Constantin Niţă, a declarat că se speră ca până în 15 octombrie să se rezolve această problemă, prin emiterea unui act normativ care să ofere CJ Braşov un răgaz de zece ani pentru dezvoltarea acestui obiectiv. 
Coman a precizat în dese rânduri că speră în rezolvarea problemei proprietăţii terenului până la finele lunii octombrie astfel încât să se poată porni licitaţiile pentru etapele următoare construirii pistei. (O.V.)
+2 -0

Comentarii

non0

2015-08-30 11:59:23


Clasa politica locala e una dintre cele mai impotente din tara... Deci, guresii astia ne tot "ameninta" cu aeroport de ani de zile si nu reusesc sa faca absolut nimic...Din punctul meu de vedere, situatia e limpede, oamenii acestia nu mai au niciun fel de credibilitate si de aceea trebuie sa lase loc altora, mai cu vana, mai bataiosi, altfel Brasovul va ajunge o amintire...

Cristian

2015-08-29 07:16:36


Vin si pleaca dezamagiti de lipsa de interes a guvernului si a intereselor politicienilor care nu vor acest aeroport.Aeroportul din Brasov va diminua activitatea aeroporturilor din Sibiu si Tg.Mures .Brasovul pierzind locuri de munca si investitori straini dar pe cine intereseaza?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie