Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 20:33

Carrefour deschide la Făget cel de-al şaptelea supermarket la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 mai 2015

Carrefour deschide la Făget cel de-al şaptelea supermarket la Braşov
Carrefour deschide astăzi cel de-al şaptelea supermarket din Braşov, ridicând numărul total de magazine în acest format la 95 la nivel naţional. Noul supermarket, Market Făget, va avea o gamă de aproximativ 4.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naţionale. Suprafaţa magazinului este de 600 de metri pătraţi. 
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 170 de magazine sub mai multe formate, a dezvoltat la Braşov al doilea „centru de comandă" din România după Bucureşti, deschizând în oraşul din inima ţării 19 supermarketuri, hipermarketuri şi magazine de proximitate, respectiv o cotă de 10% din totalul reţelei. Gigantul cu afaceri anuale de peste un miliard de euro în România deţine în Braşov magazine sub patru branduri şi trei formate, respectiv un hipermarket Carrefour, 7 supermarketuri Market, 10 magazine de proximitate Express şi unu Contact.
Braşovul devine astfel „fieful" Carrefour, în contextul în care piaţa din Bucureşti este dominată clar de belgienii de la Mega Image care au deschis aici circa 70% din totalul de peste 400 de magazine. Belgienii s-au aşezat astfel la parterul blocurilor, ocupând zone-cheie pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, respectiv supermarketuri şi magazine de proximitate. Belgienii au fost singurii care încă de la început şi-au concentrat atenţia pe Capitală şi împrejurimi, în timp ce restul jucătorilor au preferat o abordare naţională. Totuşi, în ultimii ani se observă că în marile oraşe se dau lupte pentru supremaţie, astfel că reţelele dezvoltă adevărate „clustere", cum este cazul Carrefour la Braşov.
Cu un total de 19 unităţi sub mai multe formate, Carrefour controlează o treime din magazinele retailerilor străini din oraş, urmat de Mega Image şi Profi, care cumulat au mai puţine magazine.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie