Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 01 februarie 2016
Bugetul alocat pentru reparaţia de străzi a fost diminuat şi în acest an fiind propusă alocarea a numai 61,6 milioane de lei la acest capitol, faţă de 95,5 milioane de lei, cât fusese dat pentru asfaltări acum patru ani
Sumele alocate pentru gospodărirea oraşului au fost tăiate la anumite capitole şi suplimentate la altele, în funcţie de necesităţile municipiului Braşov, în conformitate cu propunerea de buget pe 2016 care a fost supusă dezbaterii publice la finele săptămânii trecute. Astfel, suma propusă pentru amenajarea şi reparaţia de străzi este de 61,6 milioane de lei, faţă de 67,74, cât fusese suma propusă pentru 2015. Bugetul alocat acestui capitol a scăzut considerabil în ultimii ani. În 2014, pentru străzi fuseseră alocate 67,74 milioane de lei, în 2013, 76,9 milioane de lei, iar în urmă cu patru ani, 95,5 milioane de lei. Tot la acest capitol pentru 2016 se mai adaugă 18,35 milioane de lei pentru rambursarea creditului pe care l-a contractat acum aproximativ 10 ani Primăria Braşov pentru reparaţia unor artere din municipiu.
Pentru plata iluminatului public şi reparaţii suma propusă este de 18 milioane de lei. Anul trecut, suma totală de la acest capitol a fost ceva mai mare, de 18,96 milioane de lei, respectiv 8,5 milioane de lei pentru plata energiei electrice aferente iluminatului public şi 10,46 milioane de lei pentru reparaţiile curente şi întreţinerea sistemului de iluminat din oraş, faţă de numai 5,7 milioane de lei în 2014.
Mai mult pentru spaţii verzi, mai puţin pentru salubritate
Pentru întreţinerea grădinilor publice, parcurilor, zonelor verzi şi de agrement sunt propuse a fi alocate în acest an 14,1 milioane de lei. Anul trecut, per total la acest capitol propunerea de buget a fost de 12,1 milioane de lei, dar, în total, în conformitate cu ultima execuţie bugetară pe 2015, s-au cheltuit 13,26 milioane de lei. Nu în ultimul rând, suma propusă pentru asigurarea lucrărilor de salubritate şi de deszăpezire de pe străzile Braşovului este în cuantum de 27,7 milioane de lei. Anul trecut, la acest capitol s-au cheltuit 29,78 milioane de lei. Alte 1,18 milioane de lei sunt propuse a fi alocate în acest an pentru canalizare şi colectarea apelor pluviale, urmând să fie efectuate unele investiţii în reţeaua de canalizare stradală.
.
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
AUREL AMALINEI
2016-02-01 16:24:09
de ce suntem noi obligati sa platim asfaltarea strazilor de doua sau trei ori.in urma cu trei,patru ani s-au asfaltat toate strazile din Brasov,s-au amenajat parcari si orasul arata f frumoa,apoi s-au gandit unii de la utilitati ca au de inlocuit diferite retele si asa au inceput peste tot sapaturile,aici este problema ca cei ce fac acele lucrai pentru asfaltare i-au bani tot de la noi,iar tasarile unde au sapat si asfaltarile le fac de proasta calitate,m-am uitat unde au turnat asfalt in decembrie 2015 acuma tot este spart si crapat,intrucat covorul asfaltic nou cu cel vechi la imbinare nu mai face aceiasi priza si asa se duc banii din buzunarele noastre.