leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.7340 RON

1 USD = 4.2129 RON

1 GBP = 5.2448 RON

1 XAU = 191.7344 RON

1 AED = 1.1469 RON

1 AUD = 2.9618 RON

1 BGN = 2.4204 RON

1 BRL = 1.1219 RON

1 CAD = 3.2269 RON

1 CHF = 4.2801 RON

1 CNY = 0.6127 RON

1 CZK = 0.1851 RON

1 DKK = 0.6339 RON

1 EGP = 0.2539 RON

1 HUF = 1.4542 RON

1 INR = 0.0614 RON

1 JPY = 3.9037 RON

1 KRW = 0.3575 RON

1 MDL = 0.2368 RON

1 MXN = 0.2222 RON

1 NOK = 0.4924 RON

1 NZD = 2.8326 RON

1 PLN = 1.1115 RON

1 RSD = 0.0402 RON

1 RUB = 0.0671 RON

1 SEK = 0.4494 RON

1 TRY = 0.7371 RON

1 UAH = 0.1626 RON

1 XDR = 5.8235 RON

1 ZAR = 0.3038 RON

Editia 7007 - 17 iul 06:19

Cehii de Zoot vor să aducă şi la Braşov o „Cabină de fericire”

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 aprilie 2016

Cehii de Zoot vor să aducă şi la Braşov o „Cabină de fericire”

Retailerul online de modă Zoot, care s-a extins şi în offline cu „Cabinele de Fericire Zoot”, vrea să deschidă un magazin şi la Braşov. „Ne uităm pe hartă - Iaşi, Braşov, Sibiu, Constanţa. Nu ştim exact, dar în Transilvania ne uităm mai atent. Analizăm foarte mult oraşele şi locaţiile pe care le putem avea acolo. Degeaba caut eu o locaţie la Braşov, dacă găsesc altceva mai bun în Constanţa”, a declarat Robert Berza (foto), Country Manager al retailerului ceh.
Zoot a lansat la finele anului trecut brandul Alchimy, dedicat femeilor. Această etichetă nouă de colecţii vestimentare feminine vine să completeze o listă de branduri proprii - cel de încălţăminte şi accesorii OJJU şi tricourile Zoot Original.


„Planificăm să ne întărim zona de branduri proprii. Este o tendinţă de business pe care o prospectăm şi o dezvoltăm de ceva vreme. În acest an, ţintim către 10% venituri realizate prin brandurile private Zoot, astfel încât, în 2017, să avem 15-20%”, spun reprezentanţii companiei. Cabinele de Fericire ale Zoot sunt de tip Try&Buy, clienţii putând astfel proba tot ceea ce comandă online, pentru ca, la final, să plătească şi să plece acasă doar cu ceea ce li se potriveşte. „Suntem un retailer online, care are şi locaţii offline, Cabine de Fericire - în care probezi înainte de a plăti -, dar şi o revistă de modă. E o infrastructură suplimentară în schema clasică a unui e-commerce, care ne dă încredere că putem creşte şi susţine zona de branduri private. De ce ne dorim asta? Pentru că putem gândi, crea şi produce colecţiile de modă pe care vedem că şi le doresc clienţii noştri”, mai spun reprezentanţii companiei. Produsele sunt create de către o echipă din Praga, alcătuită din zece ZOOTers - designeri, designeri grafici, project manageri şi experţi în tehnologie. „Suntem interesaţi de femei care adoră ceea ce fac şi cărora nu le este teamă să iasă din cotidian şi din ceea ce alţii consideră ca fiind normal”.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie