Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 11:12

CFR începe să „cârpească” Gara Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 18 decembrie 2019

Pe faţada principală va fi montată o copertină din sticlă şi oţel. În total, bugetul este de 2,8 milioane de lei, iar reparaţiile se opresc la „peronul 1”

CFR începe să „cârpească” Gara Braşov

După mulţi ani în care a ocolit Gara Braşov, realizând doar intervenţii minore, CFR a decis să facă investiţii în „poarta de intrare” în municipiu.
Mai exact, Compania Naţionala de Căi Ferate „CFR” – SA a lansat o licitaţie cu o valoare estimată de 2.796.500 lei cu tot cu TVA, termenul de depunere a ofertelor fiind 21 ianuarie 2020.
Contractul vizează reabilitarea platformei staţiei şi a clădirii RCM în staţia Braşov Călători, iar termenul de finalizare a lucrărilor este de 16 luni.
Printre altele, conform documentaţiilor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, lucrările se vor realiza la peronul 1, la zonele exterioare de la gară, inclusiv la parcare. Printre altele, va fi demolat şi refăcut zidul de sprijinul de la peronul 1. De asemenea, vor fi demolate şi refăcute cele două scări de acces la peron. Totodată, va fi realizată şi o rampă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, pe partea stângă a clădirii Gării.
De asemenea, se va reface gresia din faţa chioşcurilor, amplasate în clădirea gării , spre piaţa staţiei, precum şi cea dinspre Autogara Codreanu.
La faţada principală a Gării Braşov, în locul actualei copertine de beton se va amplasa una cu structură metalică de inox şi învelitoare de sticlă. Aceasta se va încadra în arhitectura clădirii şi va avea o lungime de aproximativ 20 m.
 

Comentarii

Simona

2019-12-18 14:07:30


Chiar daca se repara sau se modernizeze gara,tot va ramåne cea mai urâta gara din România ca in fiecare zi e plin cu țiganii si boschetarii....tot ramane asa ca e si autogara si mai urata rau care e impreuna cu cel mai luxos hotel linga gara...e o priveliste de groaza la Gara Brasov care vin zilnic turistii...la naiba cu sefii de la CFR...trebuie schimbata conducerea ...

Ariciul

2019-12-18 10:31:47


Ce pretentii puteti avea d-le Cristian de la CFR, unde nepasarea, delasarea si bataia de joc fac legea? Probabil ca sefii CFR nu au vazut in viata lor cum arata o gara din vest. Si daca au vazut nu cred ca i-a ajutat prea mult ca sa poata intelege ce inseamna un transport feroviar civilizat.

Cristian

2019-12-18 05:40:40


Poate ramane ceva maruntis si pentru repararea peroanelor care sunt joase si noi cei de varsta a 3-a abia ne putem urca in trenuri.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie