Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 09:24

CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 22 iulie 2019

CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

Podul feroviar de la Budila, prăbuşit anul trecut în august după o viitură, este inclus în programul de investiţii al CFR Infrastructură pe acest an, iar primul demers în vederea refacerii acestuia este efectuarea unei expertize şi a proiectului tehnic. Astfel, compania de căi ferate este dispusă să plătească
418.880 de lei, cu tot cu TVA, unui proiectant care să se ocupe atât de schiţele respective, cât şi să efectueze o expertiză a zonei şi să întocmească documentaţiile necesare de avizare pentru demararea lucrărilor.
Podul de peste râul Tărlung s-a prăbuşit pe o lungime de 50-60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosinţă în 1931 şi peste 10 ani călătorii au fost transportaţi de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători). Podul feroviar de la Budila a fost inclus de SRCF Braşov în programul de investiţii din acest an, cu sursă de finanţare asigurată de la Bugetul de Stat. Ofertele pentru acest contract de expertiză şi proiectare sunt aşteptate până în data de 26 august. După semnarea contractului, întreaga documentaţie, care va stabili şi costurile pentru construcţia unui nou pod şi refacerea liniei, ar urma să fie definitivate în termen de 6 luni.

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie