Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 19 iunie 2018
După ce anul trecut, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a anunţat venituri record de peste 1 miliard lei, cu 8,3% mai mult faţă de anul 2016, pentru acest an, oficialii CNAB estimează că venitul mediu lunar net este propus la circa 2.000 euro.
Conform bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2018 al companiei, aflat în dezbatere publică pe site-ul Ministerului Transporturilor, se estimează pentru acest an venituri totale de 1,215 miliarde lei, cu aproximativ 135 milioane lei mai mult faţă de a anul trecut şi un profit de 368,34 milioane lei, cu 9% în creştere faţă de rezultatul net raportat în 2016.
În anexa bugetului de venituri şi cheltuieli este precizat că leafa medie pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială este de la 9.269 lei/salariat. Cheltuielile aferente contractului de mandat şi a altor organe de conducere şi control, comisii şi comitete se ridică la 1,33 milioane lei (aproximativ 300.000 euro).
Anul trecut, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a înregistrat un număr mediu de 1.427 salariaţi.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu