Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 02:32

Comprest a trecut testul noului primar: Braşovul e pregătit de iarnă, 112 maşini pregătite să iasă şi la noapte

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 18 noiembrie 2020

Comisie specială la Primărie pentru a verifica operatorul de deszăpezire din oraș: primarul şi viceprimarul s-au dus să verifice „deszăpezirea”

Comprest a trecut testul noului primar: Braşovul e pregătit de iarnă, 112 maşini pregătite să iasă şi la noapte
Reprezentanții Primăriei Brașov au verificat marți în teren modul în care firma care asigură deszăpezirea municipiului Brașov este pregătită de intervenție în această iarnă. În acest sens, a fost înființată o comisie specială, compusă din primarul Brașovului, Allen Coliban, viceprimarul Sebastian Rusu și șeful Serviciului Salubrizare din Primăria Brașov, Gheorghe Munteanu. Cei trei au evaluat utilajele pregătite de intervenție pentru sezonul de iarnă, inclusiv funcționarea lor și alocarea personalului pe fiecare utilaj în parte, cantitățile de material antiderapant pe care operatorul le are în stoc, precum și graficele de intervenție pentru perioada de iarnă.
„Am fost la baza de pe strada Carierei a firmei care asigură deszăpezirea în municipiul Brașov. Am făcut o inspecție, o verificare, pentru că, începând cu data de 15 noiembrie, toate utilajele au intrat în dispozitiv. Am constatat că toate utilajele sunt în regulă, există personal care să le deservească, astfel încât, la prima zăpadă, ar trebui să facem față fără probleme”, a anunțat viceprimarul Sebastian Rusu.
 
Trei baze de deszăpezire activate. Se va folosi sare cu inhibator de coroziune
Pentru deszăpezirea din sezonul 2020-2021 sunt pregătite 86 de autospeciale și utilaje, acestea fiind distribuite în trei baze de intervenție, una pe str. Carierei, alta pe str. Zizinului, iar a treia în Poiana Brașov, unde sunt și depozitele de material antiderapant (un amestec de sare și inhibator de coroziune). Dintre cele 86 de autovehicule, 31 sunt autobasculante de mare capacitate cu lamă, iar 15 sunt unimog-uri dotate cu răspânditor de material antiderapant și lamă. Pe lângă acestea, operatorul local de salubritate, firma brașoveană Comprest, are pregătite 26 de tractoare de mică și mare capacitate, dotate cu împrăștietoare și cu lamă, și diverse alte utilaje multifuncționale pentru încărcat sarea, pentru acces în spații.
Totodată, din 15 noiembrie s-a format comandamentul de deszăpezire, astfel încât operatorul trebuie să acționeze imediat ce condițiile meteo impun acest lucru.
 
Care sunt prioritățile de deszăpezire:
- etapa 1: arterele principale, unitățile medicale, unitățile de învățământ, instituțiile de intervenție, străzile pe care circulă mijloacele de transport în comun;
- etapa 2: străzile de legătură cu arterele principale;
- etapa 3: străduțele din interiorul cartierelor.
Având în vedere specificul anumitor zone în pantă, cum ar fi cartierul Șchei, activitatea de deszăpezire se face, și aici, în prima și a doua etapă.
Activitatea de deszăpezire pe toate arterele de circulație din municipiul Brașov va fi asigurată de către Comprest SA, cu excepția tronsoanelor 1, 2 și 3 ale ocolitoarei, unde deszăpezirea este asigurată de CNAIR.
 
 

 
+3 -2

Comentarii

'Pt. Kemeny'

2020-11-17 19:52:05


'Campioana românești.....pe ce lume trăiești...'

'Kemény'

2020-11-17 18:00:58


'Ma uit la poze si imi vine sa urlu de nervi! Fiind vorba de o companie care ofera servicii directe pt populatie ar trebui obligati sa foloseasca camioane si tractoare produse in tara. Ce era daca aveau doar camioane de la Roman SA? Asa mergea si economia locala mult mai bine. Deci, in continuare avem nevoie de camioane, utilaje etc. Si atunci de ce s-a distrus acest sector? De ce aceste companii castiga contracte din banii nostri, dar nu ofera nimic inapoi? '

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie