leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6524 RON

1 USD = 3.9764 RON

1 GBP = 5.2395 RON

1 XAU = 153.8126 RON

1 AED = 1.0826 RON

1 AUD = 2.8832 RON

1 BGN = 2.3788 RON

1 BRL = 0.9558 RON

1 CAD = 3.0701 RON

1 CHF = 4.1141 RON

1 CNY = 0.5802 RON

1 CZK = 0.1830 RON

1 DKK = 0.6237 RON

1 EGP = 0.2216 RON

1 HUF = 1.4389 RON

1 INR = 0.0546 RON

1 JPY = 3.5396 RON

1 KRW = 0.3545 RON

1 MDL = 0.2372 RON

1 MXN = 0.2120 RON

1 NOK = 0.4873 RON

1 NZD = 2.6285 RON

1 PLN = 1.0836 RON

1 RSD = 0.0393 RON

1 RUB = 0.0593 RON

1 SEK = 0.4477 RON

1 TRY = 0.6305 RON

1 UAH = 0.1415 RON

1 XDR = 5.5773 RON

1 ZAR = 0.2698 RON

Editia 6808 - 20 sep 09:04

Consiliul Judeţean Braşov caută un consultant pentru elaborarea Sistemului de management integrat al deşeurilor

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 15 noiembrie 2017

Valoarea totală a contractului este estimată la 4,6 milioane de lei, iar plăţile se vor face etapizat

Consiliul Judeţean Braşov caută un consultant pentru elaborarea Sistemului de management integrat al deşeurilor

Consiliul Judeţean Braşov a lansat licitaţia pentru elaborarea Sistemului de management integrat al deşeurilor Braşov, document în baza căruia se va pregăti cererea de finanţare în vederea accesării banilor europeni prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) 2014 – 2020. Potrivit documentaţiei disponibile pe site-ul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), consultantul care va obţine contractul va trebui să elaboreze documentaţiile premergătoare şi/sau cele care sunt parte integrantă din cererea de finanţare în vederea accesării fondurilor europene. De asemenea, firma care va fi declarată câştigătoare în baza acestei licitaţii va asigura managementul de proiect, dar şi asistenţa tehnică până la finalizarea implementării proiectului. Valoarea contractului este estimată la 4.600.000 lei, fără TVA (aproximativ 1 milion de euro), iar durata contractului va fi de 72 luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor.  
Firmele vor putea depune ofertele până în 18 decembrie 2017, iar termenul maxim de evaluare a ofertelor este 12 ianuarie 2018.

Preţul nu va fi criteriul principal de evaluare a ofertelor
Spre deosebire de alte licitaţii, la care, de regulă, criteriul principal de atribuire era „preţul cel mai scăzut”, în cazul acestei proceduri, cel mai mult va conta metodologia de prestare a serviciilor, prin care ofertanţii trebuie să demonstreze modalităţile adecvate de implementare a contractului, planificarea resurselor şi activităţilor şi  proceduri de implementare a temelor orizontale (dezvoltarea durabilă, egalitatea de şanse, societatea informaţională).
Mai exact, în cazul acestei licitaţii preţul ofertei va conta în procent de 30%, metodologia de prestare a serviciilor va avea o pondere de 36%, iar experienţa personalului cheie propus pentru îndeplinirea contractului va conta în proporţie de 34%. Potrivit vicepreşedintelui Consiliului Judeţean Braşov Adrian Gabor, algoritmul de atribuire a contractului a fost stabilit luându-se în considerare faptul că acesta este un contract extrem de complex şi este nevoie de un consultant cu experienţă şi cu multă expertiză pentru a-l implementa. De asemenea, reprezentantul administraţiei judeţene a afirmat că prin caietul de sarcini a fost stabilită şi o procedură clară privind implementarea şi plata, care se va face etapizat, în funcţie de îndeplinirea obiectivelor stabilite prin contract. „Cred că acesta este unul dintre cele mai complexe caiete de sarcini realizate de Consiliul Judeţean Braşov. Pentru elaborarea lui s-a lucrat mai bine de patru luni”, a explicat Gabor.

Prioritatea zero: închiderea depozitelor neconforme
Potrivit vicepreşedintelui Consiliului Judeţean, consultantul care va obţine contractul va trebui să pregătească strategia integrată pentru managementul deşeurilor, apoi se va ocupa de actualizarea Master Planului privind managementul deşeurilor. Ulterior se vor pregăti studiile de fezabilitate pentru investiţiile necesare implementării măsurilor privind gestionarea deşeurilor, după care se vor depune cererea de finanţare în vedere finanţării proiectelor prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014 – 2020.
Pe de altă parte, Adrian Gabor a precizat că prima licitaţie privind implementarea măsurilor privind gestionarea integrată a deşeurilor va fi cea referitoare la realizarea proiectelor tehnice aferente închiderii depozitelor de deşeuri neconforme, lucrări care vor reprezenta o componentă a strategiei integrate de management al deşeurilor şi vor fi realizate de Consiliul Judeţean Braşov. „În prima parte a anului viitor vom prelua de la  primării studiile de fezabilitate şi avizele obţinute de acestea, după care vom achiziţiona serviciile de proiectare. Noi sperăm ca la sfârşitul anului 2018 să avem strategia integrată de gestionare a deşeurilor, iar în prima parte a anului 2019 să începem lucrările propriu-zise de închidere a depozitelor neconforme”, a mai spus Gabor.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional