leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6586 RON

1 USD = 4.1342 RON

1 GBP = 5.3120 RON

1 XAU = 160.4438 RON

1 AED = 1.1255 RON

1 AUD = 2.9787 RON

1 BGN = 2.3819 RON

1 BRL = 1.1073 RON

1 CAD = 3.1313 RON

1 CHF = 4.0964 RON

1 CNY = 0.5935 RON

1 CZK = 0.1795 RON

1 DKK = 0.6246 RON

1 EGP = 0.2307 RON

1 HUF = 1.4475 RON

1 INR = 0.0567 RON

1 JPY = 3.6283 RON

1 KRW = 0.3640 RON

1 MDL = 0.2411 RON

1 MXN = 0.2041 RON

1 NOK = 0.4886 RON

1 NZD = 2.7818 RON

1 PLN = 1.0845 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0611 RON

1 SEK = 0.4534 RON

1 TRY = 0.7564 RON

1 UAH = 0.1483 RON

1 XDR = 5.7019 RON

1 ZAR = 0.2877 RON

Editia 6846 - 13 noi 05:19

Constructorul autostrăzii Comarnic-Brașov-Făgăraș va fi selectat anul viitor

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 17 decembrie 2011

Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania Constructorul autostrăzii Comarnic – Brașov - Făgăraș va fi selectat până la sfârșitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Pitești în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor

Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania Constructorul autostrăzii Comarnic – Brașov - Făgăraș va fi selectat până la sfârșitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Pitești în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor. Instituția estimează că procedurile de licitație pentru autostrada Comarnic – Brașov -Făgăraș vor începe în al doilea trimestru al anului viitor, astfel încât constructorul să fie selectat până în trimestrul al patrulea din 2012. Lucrările sunt prevăzute să dureze patru ani. Consorțiul Vinci (Franța) - Aktor (Grecia) trebuia să construiască autostrada Comarnic-Brașov, însă a anunțat în luna aprilie 2010 că a renunțat, prin denunțarea unilaterală, la contractul de construcție în concesiune, în valoare de 1,5 miliarde euro. Potrivit grupului Ellaktor, din care face parte compania de construcții Aktor, contractul a fost anulat deoarece statul român nu a acceptat anumite clauze, situație care a condus la imposibilitatea de a obține finanțare. Tronsonul de autostradă avea ca termen de realizare anul 2014. După finalizarea lucrărilor, statul român ar fi plătit în 26 de ani, în total 4,8 miliarde de euro. Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania. Contractul a fost renegociat în acest an, iar constructorul a renunțat la acest sector (și alte cinci tronsoane) și a acceptat ca statul să le scoată la licitație.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional