Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 13:42

Constructorul autostrăzii Comarnic-Brașov-Făgăraș va fi selectat anul viitor

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 17 decembrie 2011

Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania Constructorul autostrăzii Comarnic – Brașov - Făgăraș va fi selectat până la sfârșitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Pitești în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor

Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania Constructorul autostrăzii Comarnic – Brașov - Făgăraș va fi selectat până la sfârșitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Pitești în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor. Instituția estimează că procedurile de licitație pentru autostrada Comarnic – Brașov -Făgăraș vor începe în al doilea trimestru al anului viitor, astfel încât constructorul să fie selectat până în trimestrul al patrulea din 2012. Lucrările sunt prevăzute să dureze patru ani. Consorțiul Vinci (Franța) - Aktor (Grecia) trebuia să construiască autostrada Comarnic-Brașov, însă a anunțat în luna aprilie 2010 că a renunțat, prin denunțarea unilaterală, la contractul de construcție în concesiune, în valoare de 1,5 miliarde euro. Potrivit grupului Ellaktor, din care face parte compania de construcții Aktor, contractul a fost anulat deoarece statul român nu a acceptat anumite clauze, situație care a condus la imposibilitatea de a obține finanțare. Tronsonul de autostradă avea ca termen de realizare anul 2014. După finalizarea lucrărilor, statul român ar fi plătit în 26 de ani, în total 4,8 miliarde de euro. Sectorul Brașov-Făgăraș trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania. Contractul a fost renegociat în acest an, iar constructorul a renunțat la acest sector (și alte cinci tronsoane) și a acceptat ca statul să le scoată la licitație.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie