Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 01:07

Coresi Shopping Resort – un milion de euro investiţi pentru adaptarea la schimbările de la nivel digital

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 noiembrie 2016

Coresi Shopping Resort – un milion de euro investiţi pentru adaptarea la schimbările de la nivel digital
Companiile nu au încotro decât să se adapteze schimbărilor care au loc la nivel digital, a declarat la Microsoft Summit 2016 Tatian Diaconu (foto), CEO Immochan România, compania care a dezvoltat Coresi Shopping Resort. 
„Transformarea digitală a fost percepută ca o ameninţare. A devenit o problemă strategică pentru fiecare companie. S-a discutat şi încă există discuţii despre strategie digitală în cadrul companiilor sau despre o strategie într-o lume digitală. La Immochan a fost a doua varianta, să ne creăm o strategie cu felul nostru de a fi, cu proiectele companiei, să ne adaptăm unei lumi digitale care ne obligă la o adaptare continuă. Nu există o opţiune între a fi sau a nu fi digitalizat, singura opţiune posibilă este să  trăim în aceasta lume digitală şi să ne adaptam în consecinţă”, a spus acesta.
Immochan România este divizia imobiliară a grupului francez Auchan, care a ridicat Coresi Shopping Resort în Braşov. În prezent, Immochan România administrează în prezent 23 de centre comerciale în Bucureşti şi în ţară. 
Soluţiile digitale implementate de Immochan ajută retailerii să fie în pas cu ultimele tehnologii. 
De exemplu, o soluţie implementată  de Immochan în mallul din Braşov a fost bazată pe wi-fi, care analiza traficul calitativ al clienţilor. „Am început să trasăm unele hărţi digitale cu parcursul clientului, nu ştiam cine este el, nu puteam să-l idenfiticăm cu nume şi prenume, îl vedeam ca un număr de 14 cifre anonime. Am început să vedem frecvenţa vizitelor, timpii petrecuţi în mall. Când am convins clientul să  descarce şi aplicaţia, am văzut că numărul de 14 cifre devenea o persoană cu nume şi prenume”.
„Am adus mijloace tehnice care au reprezentat pentru Coresi Braşov circa un milion de euro, este o sumă mare pentru investiţia de la Braşov, dar în principal a fost mult mai mult în oameni, pentru că este nevoie de transformarea de mind-set a oamenilor, care încep să gândească într-o lume digitală asociind competenţe. Milionul pe care l-am investit în Braşov fost o investiţie de calitate”.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie