Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 21:52

Cu un click pe Google, îţi vei putea alege restaurantul în funcţie de rapiditatea servirii

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 15 noiembrie 2017

Restaurantele se vor „bate” pe clienţi nu doar în meniuri apetisante, ci şi în rapiditatea ospătarilor şi a bucătarilor, care vor trebui să scoată timpi cât mai buni din bucătărie până pe masa gurmanzilor. Google va fi „circuitul de curse” al restaurantelor odată ce va lansa noua sa opţiune de căutare.
Actualizarea va ajunge în curând pe Google Search şi pe Hărţi şi va arăta cât timp vor trebui clienţii să aştepte pentru a lua masa la un restaurant la o anumită oră. Potrivit Google, compania va lista timpul de aşteptare pentru aproape un milion de restaurante din întreaga lume.
Pentru a accesa funcţia, utilizatorii trebuie doar să caute restaurantul pe Google şi se va afişa o secţiune „Popular Times” cu timpul de aşteptare estimat în timp real. De asemenea, funcţia permite ca prin apăsarea pe oricare oră din graficul disponibil să poţi vedea cât timp vei aştepta la ora respectivă, după cum informează startupocafe.ro.
Va exista şi o medie a timpului petrecut de oameni în restaurant şi cât de mult vor aştepta oamenii în timpul orelor de vârf. Google afirmă că estimările se bazează pe „date istorice anonime”, acesta fiind modul în care compania calculează orele de aşteptare pentru muzee şi magazinele alimentare.
Caracteristica este nouă pentru restaurante, dar Google a introdus anterior (în 2015) opţiunea care arată cele mai aglomerate momente pentru afaceri şi locuri publice. De asemenea, a introdus această caracteristică pentru baruri anul trecut.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie