leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6540 RON

1 USD = 4.1197 RON

1 GBP = 5.1867 RON

1 XAU = 164.1137 RON

1 AED = 1.1216 RON

1 AUD = 2.9530 RON

1 BGN = 2.3796 RON

1 BRL = 1.0587 RON

1 CAD = 3.0770 RON

1 CHF = 4.1341 RON

1 CNY = 0.5971 RON

1 CZK = 0.1804 RON

1 DKK = 0.6234 RON

1 EGP = 0.2294 RON

1 HUF = 1.4376 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.6288 RON

1 KRW = 0.3632 RON

1 MDL = 0.2369 RON

1 MXN = 0.2017 RON

1 NOK = 0.4780 RON

1 NZD = 2.7976 RON

1 PLN = 1.0825 RON

1 RSD = 0.0393 RON

1 RUB = 0.0620 RON

1 SEK = 0.4527 RON

1 TRY = 0.7601 RON

1 UAH = 0.1481 RON

1 XDR = 5.6847 RON

1 ZAR = 0.2861 RON

Editia 6869 - 14 dec 04:27

Cum îşi justifică Transbus cererea de anulare a hotărârilor de înfiinţare a RAT-ului metropolitan

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 16 noiembrie 2018

Cum îşi justifică Transbus cererea de anulare a hotărârilor de înfiinţare a RAT-ului metropolitan

Aleşii locali au aprobat ieri cu unanimitate de voturi proiectul de hotărâre privind respingerea plângerii formulate de SC Transbus SA împotriva a două acte normative emise de Consiliul Local Braşov ce vizează transportul metropolitan. De altfel, acest proiect nu a fost dezbătut de aleşi, aşa cum s-a întâmplat la alte puncte aflate pe ordinea de zi, iar reprezentanţii firmei nu au venit la şedinţă, pentru a-şi susţine punctul de vedere.
Prin documentul transmis Primăriei în 5 noiembrie, Transbus a solicitat anularea prevederilor HCL nr.593/2018 privind avizarea Regulamentului şi a Caietului de sarcini privind efectuarea serviciilor de transport public de persoane prin curse regulate pentru unităţile administrativ-teritoriale membre ale Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Braşov şi aprobarea proiectului Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători prin curse regulate şi ale HCL nr. 594/2018 pentru aprobarea Actului adiţional nr.7 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local, prin concesiune, în Municipiul Braşov încheiat între Municipiul Braşov şi Societatea RATBV SA.
Reamintim că în 1 iulie 2019 expiră actualele licenţe de transport, iar cele care vizează traseele din Zona Metropolitane Braşov.   
Reprezentanţii Transbus şi-au argumentat solicitarea prin faptul că pentru a putea asigura transportul de călători a investit sume foarte mari în flotă, pentru a avea autobuze cu caracteristicile solicitate prin caietele de sarcini aferente licitaţiilor aferente licenţelor de transport. „Preţul unui astfel de autobuz este cuprins între 70.000 euro şi 150.000 euro, la care se adaugă cheltuieli de mentenanţă, salarii, taxe şi impozite”, se arată în textul plângerii.
De asemenea, reprezentanţii operatorului au precizat că decizia prin care este introdus transportul metropolitan „ar face concurenţă neloială transportatorilor autorizaţi, care au câştigat prin licitaţii  dreptul de a opera pe rutele pe care ar urma să fie introduse autobuzele RATBV. Totodată operatorul firmei au reclamat faptul că RATBV ar urma să aibă monopol pe trasee, încălcându-se principiul concurenţei, mai ales că preţul curselor ar urma să fie subvenţionat de la bugetele locale.
Documentul prin care au cerut anularea celor două hotărâri de Consiliu Local referitoare la transportul metropolitan, semnat de administratorul Transbus, se încheie cu observaţia că „misiunea Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltare Durabilă Braşov (transportul metropolitan este gestionat de Asociaţia Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Braşov – n.r.) este să promoveze şi să susţină cooperarea dintre investitorii publici, privaţi şi ONG-uri pentru dezvoltarea durabilă socială, economică şi culturală a Zonei Metropolitane Braşov, nu să distrugă transportatorii care, până în prezent, au deservit interesele comunităţii prin înlocuirea acestora cu clienteala politică sau prin atribuirea în mod direct a traseelor Regiei Autonome Braşov (este vorba de SC RATBV SA) având în vedere că acesta va avea calitatea de operator al Asociaţiei Metropolitane”.

+6 -0

Comentarii

Vascu dana

2018-11-17 07:38:52


Să dispară odată aceste autobuze mizerabile și poluante !

Costea Ion

2018-11-17 05:33:17


Pentru „claudiu”, Analfabetule, tu ești dovada vie a colapsului învățământului românesc, hăndelule mic.

rammstein

2018-11-16 16:51:03


un nenorocit de sofer din'89 de la tractorul ...omul care umbla cu autobuzele lui prin toata tara pentru voturi!!!...mortii lui dragnea...omul de baza al psd -ului...

Grammar nazi pt claudiu

2018-11-16 12:14:49


Claudiu, îți recomand o carte de gramatică. În limba română este așa: "Iar ai apărut postaciule (inexistent în limba română)? Nu ai somn? Le știi tu pe toate, moldoveanul naibii." Nu pune virgulă între subiect și predicat. Nu uita să pui litera mare la substantive proprii și la începutul enunțurilor.

Vio

2018-11-16 11:17:35


Cred că dl. Codreanu, când vorbește de prețurile autobuzelor, pune în plus un zero, sau chiar două. Mizeriile alea de autobuze costau atât acum vreo 30-40-50 de ani, probabil. Dar măcar sunt dotate cu manele și șoferi rapizi în trafic. Probabil de aceea și pleacă mai repede din stațiile de capăt.

Spuneti - DA! modernizarii!

2018-11-16 09:20:13


Spuneti NU transportului lummii a treia.

claudiu pt. COSTEA ION

2018-11-16 08:31:50


iar ai aparut , ,postaciule,, ...nu ai somn..le sti tu pe toate ,,soldoveanu,, naibi.

Costea Ion

2018-11-16 07:57:57


Obraznic până la capăt. Gata cu monopolul său. De acum, dacă vrea să reziste pe piață, trebuie s-o facă într-un mediu concurențial. Va oferi ce cere piața, va rezista, nu, ducă-se de unde a venit Codreanu, că n-o să-i simțim lipsa lui și a coșciugelor sale pe roți.

Eu

2018-11-16 05:27:41


Mai au și tupeul când de ani de zile își bat joc efectiv de oameni, mai ales pe unele rute cum ar fi Brașov - Predeal.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional