Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 04:37

Cum şi-a recuperat un business o investiţie de 10.000 de euro în 5 luni

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 09 sepembrie 2016

Cum şi-a recuperat un business o investiţie de 10.000 de euro în 5 luni
Francizarea Coffee 2 Go a început în anul 2015, când au fost deschise primele 2 coffee spot-uri în Braşov. Rată de recuperare a capitalului investit de 9.999 euro pentru prima locaţie din Braşov a fost de numai 5,5 luni, succes care a condus la deschiderea de către acelaşi francizat a celei de-a doua francize după doar 7 luni.  
„Recuperarea investiţiei în doar 5,5 luni este un record pentru noi şi posibil, din cunoştinţele noastre, să fie cea mai mică rată de revenire pentru acest segment al coffee spot-urilor cu vânzare asistată din România. Dovada succesului este pentru noi faptul că Lucian Pop, francizatul din Braşov, este în momentul de faţă interesat de deschiderea celei de-a treia locaţii. Am avut cereri de franciză încă din prima lună în care am deschis primul kiosk, dar am aşteptat 2 ani şi dezvoltarea a 6 locaţii proprii, ca să ne convingem că «afacerea din paharul de cafea» este una profitabilă, sustenabilă în timp şi potrivită şi altor viitori antreprenori, indiferent de pregătirea lor anterioară”, a declarat Iuliana Timaru, Managing Partner Coffee 2 Go.Grupul Coffee 2 Go România, înfiinţat în 2013 şi care deţine în prezent 14 coffee spot-uri, aşteaptă la finalul anului o cifră de afaceri de 3 milioane lei, cu 88% mai mare decât în 2015. Până la finalul lunii august 2016, grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 2 milioane lei, fiind cu 92% mai mare decât perioada similară a anului trecut.  
Creşterea se datorează deschiderii de noi kiosk-uri/coffee spot-uri atât în administrare proprie, cât şi în regim de franciză. Kiosk-urile Coffee 2 Go sunt recunoscute de cumpărători după design-ul unic în formă de pahar de cafea, înregistrat pe piaţa din România. Coffee spot-urile Coffee 2 Go sunt amplasate în prezent  în Bucureşti, Piteşti, Braşov şi Piatra Neamţ. 
„Obiectivul nostru este să ducem brandul Coffee 2 Go în toată ţara, iar procesul de francizare reprezintă în acest moment o prioritate pentru noi”, a declarat Timaru.
+2 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie