leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6686 RON

1 USD = 4.0026 RON

1 GBP = 5.3249 RON

1 XAU = 163.3962 RON

1 AED = 1.0897 RON

1 AUD = 2.9756 RON

1 BGN = 2.3871 RON

1 BRL = 1.0627 RON

1 CAD = 3.0154 RON

1 CHF = 4.0461 RON

1 CNY = 0.6162 RON

1 CZK = 0.1812 RON

1 DKK = 0.6265 RON

1 EGP = 0.2240 RON

1 HUF = 1.4420 RON

1 INR = 0.0591 RON

1 JPY = 3.6343 RON

1 KRW = 0.3615 RON

1 MDL = 0.2391 RON

1 MXN = 0.1978 RON

1 NOK = 0.4946 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.0829 RON

1 RSD = 0.0396 RON

1 RUB = 0.0635 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.8488 RON

1 UAH = 0.1524 RON

1 XDR = 5.6540 RON

1 ZAR = 0.2962 RON

Editia 6746 - 22 iun 01:13

Cunoscând România „dincolo de legenda lui Dracula”

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 17 iulie 2014

Pentru mai bine de o lună, 60 de tineri din 25 de ţări vor vizita ţara noastră, trecând şi prin Braşov, într-un proiect derulat de către AIESEC

Cunoscând România „dincolo de legenda lui Dracula”
60 de tineri din 25 de ţări vor veni în România în perioada următoare pentru a explora frumuseţile ei ş i pentru a cunoaşte mai îndeaproape cultura românească, vizita înscriindu-se în proiectul internaţional finanţat de Ministerul Tineretului, „Discover Romania Beyond Dracula”. Principalul obiectiv al acestuia este de a le arăta străinilor România dincolo de legenda lui Dracula. În primă fază, în perioada 20–23 iulie, reprezentanţii AIESEC vor organiza traininguri profesionale de pregătire pentru tinerii internaţionali pe teme precum jurnalism, blogging, fotografie, editare foto-video şi social media. Aceştia vor realiza articole pentru blog-urile personale, dar şi pentru blogul naţional AIESEC România, reţelele de socializare Facebook şi Twitter şi reportaje radio şi TV, pentru a-şi ţine la curent prietenii din ţările lor cu privire la experienţele trăite în România. Apoi între 24 iulie şi 17 august, tinerii vor vizita 13 oraşe din ţară (între care şi Braşovul), dar şi în mediul rural din împrejurimile acestora sau în zonele turistice cunoscute. În final, străinii vor lucra la editarea şi compilarea datelor obţinute de pe teren (texte, foto şi video) şi vor realiza materiale de presă pe care le vor disemina în reţelele lor sociale şi pe blog-uri, urmând ca în data de 21 august, fotografiile realizate de studenţii internaţionali vor fi expuse în cadrul unor expoziţii organizate în Bucureşti, Cluj-Napoca şi în Timişoara. Cei 60 de tineri care vor vizita ţara noastră în cadrul proiectului provin din Canada, Brazilia, Belarus, Germania, Grecia, Albania, Italia, Lituania, ţările de Jos, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Ucraina, Egipt, Maroc, Turcia, Liban, India, Indonesia, Malaezia, Pakistan şi Taiwan. „Ideea proiectului a venit de la faptul că ţara noastră se identifică nu doar cu Dracula, ci şi cu multe alte lucruri cu care noi, românii, ne mândrim. Noi considerăm că o promovare neconvenţională, de tip testimonial, prin care străinii să le transmită prietenilor de acasă experienţele reale pe care le-au trăit în România, este una cu un impact mare şi vizibil pe termen mediu şi lung. şi cum Social Media reprezintă cele mai importante canale de comunicare în masă la ora actuală, grupurile sociale ale participanţilor din străinătate vor fi informate zilnic cu privire la experienţele pe care prietenii lor le au în România”, a declarat Izabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România. 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional