leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6563 RON

1 USD = 3.8076 RON

1 GBP = 5.3154 RON

1 XAU = 162.5151 RON

1 AED = 1.0367 RON

1 AUD = 2.9074 RON

1 BGN = 2.3808 RON

1 BRL = 1.1157 RON

1 CAD = 2.9737 RON

1 CHF = 3.8976 RON

1 CNY = 0.6037 RON

1 CZK = 0.1833 RON

1 DKK = 0.6252 RON

1 EGP = 0.2153 RON

1 HUF = 1.4953 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.5179 RON

1 KRW = 0.3528 RON

1 MDL = 0.2299 RON

1 MXN = 0.2035 RON

1 NOK = 0.4836 RON

1 NZD = 2.7309 RON

1 PLN = 1.1122 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0614 RON

1 SEK = 0.4487 RON

1 TRY = 0.9292 RON

1 UAH = 0.1458 RON

1 XDR = 5.5082 RON

1 ZAR = 0.3107 RON

Editia 7606 - 23 apr 20:16

Cunoscând România „dincolo de legenda lui Dracula”

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 17 iulie 2014

Pentru mai bine de o lună, 60 de tineri din 25 de ţări vor vizita ţara noastră, trecând şi prin Braşov, într-un proiect derulat de către AIESEC

Cunoscând România „dincolo de legenda lui Dracula”
60 de tineri din 25 de ţări vor veni în România în perioada următoare pentru a explora frumuseţile ei ş i pentru a cunoaşte mai îndeaproape cultura românească, vizita înscriindu-se în proiectul internaţional finanţat de Ministerul Tineretului, „Discover Romania Beyond Dracula”. Principalul obiectiv al acestuia este de a le arăta străinilor România dincolo de legenda lui Dracula. În primă fază, în perioada 20–23 iulie, reprezentanţii AIESEC vor organiza traininguri profesionale de pregătire pentru tinerii internaţionali pe teme precum jurnalism, blogging, fotografie, editare foto-video şi social media. Aceştia vor realiza articole pentru blog-urile personale, dar şi pentru blogul naţional AIESEC România, reţelele de socializare Facebook şi Twitter şi reportaje radio şi TV, pentru a-şi ţine la curent prietenii din ţările lor cu privire la experienţele trăite în România. Apoi între 24 iulie şi 17 august, tinerii vor vizita 13 oraşe din ţară (între care şi Braşovul), dar şi în mediul rural din împrejurimile acestora sau în zonele turistice cunoscute. În final, străinii vor lucra la editarea şi compilarea datelor obţinute de pe teren (texte, foto şi video) şi vor realiza materiale de presă pe care le vor disemina în reţelele lor sociale şi pe blog-uri, urmând ca în data de 21 august, fotografiile realizate de studenţii internaţionali vor fi expuse în cadrul unor expoziţii organizate în Bucureşti, Cluj-Napoca şi în Timişoara. Cei 60 de tineri care vor vizita ţara noastră în cadrul proiectului provin din Canada, Brazilia, Belarus, Germania, Grecia, Albania, Italia, Lituania, ţările de Jos, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Ucraina, Egipt, Maroc, Turcia, Liban, India, Indonesia, Malaezia, Pakistan şi Taiwan. „Ideea proiectului a venit de la faptul că ţara noastră se identifică nu doar cu Dracula, ci şi cu multe alte lucruri cu care noi, românii, ne mândrim. Noi considerăm că o promovare neconvenţională, de tip testimonial, prin care străinii să le transmită prietenilor de acasă experienţele reale pe care le-au trăit în România, este una cu un impact mare şi vizibil pe termen mediu şi lung. şi cum Social Media reprezintă cele mai importante canale de comunicare în masă la ora actuală, grupurile sociale ale participanţilor din străinătate vor fi informate zilnic cu privire la experienţele pe care prietenii lor le au în România”, a declarat Izabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România. 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional