leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6614 RON

1 USD = 3.7984 RON

1 GBP = 5.2814 RON

1 XAU = 163.0820 RON

1 AED = 1.0341 RON

1 AUD = 3.0446 RON

1 BGN = 2.3834 RON

1 BRL = 1.1846 RON

1 CAD = 3.0592 RON

1 CHF = 3.9727 RON

1 CNY = 0.5937 RON

1 CZK = 0.1834 RON

1 DKK = 0.6259 RON

1 EGP = 0.2144 RON

1 HUF = 1.5077 RON

1 INR = 0.0596 RON

1 JPY = 3.4322 RON

1 KRW = 0.3565 RON

1 MDL = 0.2250 RON

1 MXN = 0.2042 RON

1 NOK = 0.4843 RON

1 NZD = 2.7707 RON

1 PLN = 1.1167 RON

1 RSD = 0.0393 RON

1 RUB = 0.0671 RON

1 SEK = 0.4742 RON

1 TRY = 1.0030 RON

1 UAH = 0.1323 RON

1 XDR = 5.4816 RON

1 ZAR = 0.3121 RON

Editia 6645 - 22 ian 08:22

Cunoscând România „dincolo de legenda lui Dracula”

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 17 iulie 2014

Pentru mai bine de o lună, 60 de tineri din 25 de ţări vor vizita ţara noastră, trecând şi prin Braşov, într-un proiect derulat de către AIESEC

Cunoscând România „dincolo de legenda lui Dracula”
60 de tineri din 25 de ţări vor veni în România în perioada următoare pentru a explora frumuseţile ei ş i pentru a cunoaşte mai îndeaproape cultura românească, vizita înscriindu-se în proiectul internaţional finanţat de Ministerul Tineretului, „Discover Romania Beyond Dracula”. Principalul obiectiv al acestuia este de a le arăta străinilor România dincolo de legenda lui Dracula. În primă fază, în perioada 20–23 iulie, reprezentanţii AIESEC vor organiza traininguri profesionale de pregătire pentru tinerii internaţionali pe teme precum jurnalism, blogging, fotografie, editare foto-video şi social media. Aceştia vor realiza articole pentru blog-urile personale, dar şi pentru blogul naţional AIESEC România, reţelele de socializare Facebook şi Twitter şi reportaje radio şi TV, pentru a-şi ţine la curent prietenii din ţările lor cu privire la experienţele trăite în România. Apoi între 24 iulie şi 17 august, tinerii vor vizita 13 oraşe din ţară (între care şi Braşovul), dar şi în mediul rural din împrejurimile acestora sau în zonele turistice cunoscute. În final, străinii vor lucra la editarea şi compilarea datelor obţinute de pe teren (texte, foto şi video) şi vor realiza materiale de presă pe care le vor disemina în reţelele lor sociale şi pe blog-uri, urmând ca în data de 21 august, fotografiile realizate de studenţii internaţionali vor fi expuse în cadrul unor expoziţii organizate în Bucureşti, Cluj-Napoca şi în Timişoara. Cei 60 de tineri care vor vizita ţara noastră în cadrul proiectului provin din Canada, Brazilia, Belarus, Germania, Grecia, Albania, Italia, Lituania, ţările de Jos, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Ucraina, Egipt, Maroc, Turcia, Liban, India, Indonesia, Malaezia, Pakistan şi Taiwan. „Ideea proiectului a venit de la faptul că ţara noastră se identifică nu doar cu Dracula, ci şi cu multe alte lucruri cu care noi, românii, ne mândrim. Noi considerăm că o promovare neconvenţională, de tip testimonial, prin care străinii să le transmită prietenilor de acasă experienţele reale pe care le-au trăit în România, este una cu un impact mare şi vizibil pe termen mediu şi lung. şi cum Social Media reprezintă cele mai importante canale de comunicare în masă la ora actuală, grupurile sociale ale participanţilor din străinătate vor fi informate zilnic cu privire la experienţele pe care prietenii lor le au în România”, a declarat Izabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România. 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional