Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6500 RON
1 GBP = 5.8180 RON
1 XAU = 344.1075 RON
1 AED = 1.2660 RON
1 AUD = 3.0368 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8953 RON
1 CAD = 3.3893 RON
1 CHF = 5.0964 RON
1 CNY = 0.6422 RON
1 CZK = 0.1980 RON
1 DKK = 0.6671 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2774 RON
1 INR = 0.0557 RON
1 JPY = 2.9944 RON
1 KRW = 0.3380 RON
1 MDL = 0.2617 RON
1 MXN = 0.2743 RON
1 NOK = 0.4198 RON
1 NZD = 2.7572 RON
1 PLN = 1.1482 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0504 RON
1 SEK = 0.4254 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1175 RON
1 XDR = 6.1277 RON
1 ZAR = 0.2497 RON
Publicat la 17 decembrie 2020
Administraţia judeţeană pregăteşte un plan de mobilitate
Preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian Veştea, a participat miercuri, împreună cu vicepreşedintele Şerban Todorică la şedinţa grupului de lucru desemnat din cadrul administraţiei judeţene pentru elaborarea Planului de Mobilitate la nivelul judeţului Braşov.
La discuţii au fost prezenţi Dragoş David, preşedintele Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltarea Durabilă a Transportului Public Braşov, consilierii judeţeni USR PLUS Marius Stoianovici şi Silviu Ivan-Nunvailer, alături de consultanţii care elaborează documentaţiile necesare demarării achiziţiei serviciilor de transport judeţean de persoane, ce urmează a fi furnizate începând cu 1 ianuarie 2022.
Una dintre concluziile discuţiei a fost că este nevoie de armonizarea transportului judeţean de persoane, realizat de firme private, cu cel metropolitan, al cărui prestator este operatorul regional RATBV. În acest participanţii au stabilit că va fi nevoie de identificarea suprapunerilor de trasee şi stabilirii staţiilor în care autobuzele curselor judeţene pot opri atunci când tranzitează localităţile din Zona Metropolitană Braşov. Totodată, grupul de lucru a stabilit că trebuie eliminate suprapunerile de orare între cursele metropolitane şi cele judeţene, dar şi că este nevoie şi de măsuri ferme, astfel încât operatorii privaţi din transportul judeţean să-şi respecte programul aprobat de autoritatea judeţeană.
Două grupe de trasee, prezentate Legislativului braşovean
În timpul întâlnirii de ieri, specialiştii firmei de consultanţă au explicat că în elaborarea studiului de trafic au ţinut cont de toate aspectele relevante – necesităţi ale unităţilor administrativ-teritoriale, număr de navetişti, ponderea liceenilor care studiază în alte localităţi, obiective şi atracţii turistice. Ei au prezentat o propunere de lucru cuprinzând nouă grupe de trasee asupra cărora CJ Braşov trebuie să-şi prezinte punctul de vedere.
„Ne preocupă asigurarea unui transport judeţean de persoane modern şi eficient, realizat în condiţii civilizate şi la tarife oneste, cu respectarea tuturor normativelor în domeniu. În egală măsură, ne interesează să avem operatori pe toate traseele din judeţ pe care trebuie să le acoperim, astfel încât cetăţenii să aibă acces neîngrădit la acest serviciu public. Discutăm împreună cu consultanţii despre elaborarea studiului de trafic şi a studiului de oportunitate, astfel încât să pregătim lansarea licitaţiei pentru atribuirea traseelor de transport judeţean de persoane. Ne dorim să avem întreaga documentaţie pregătită până la începutul lunii iunie 2021, în aşa fel încât să putem finaliza licitaţia şi să avem contractele semnate la 31 decembrie 2021”, a anunţat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
Adaugă un comentariu