leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6639 RON

1 USD = 4.1179 RON

1 GBP = 5.2762 RON

1 XAU = 160.9705 RON

1 AED = 1.1211 RON

1 AUD = 2.9872 RON

1 BGN = 2.3847 RON

1 BRL = 1.0882 RON

1 CAD = 3.1283 RON

1 CHF = 4.0856 RON

1 CNY = 0.5923 RON

1 CZK = 0.1794 RON

1 DKK = 0.6250 RON

1 EGP = 0.2299 RON

1 HUF = 1.4490 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.6344 RON

1 KRW = 0.3638 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2028 RON

1 NOK = 0.4854 RON

1 NZD = 2.8012 RON

1 PLN = 1.0838 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0623 RON

1 SEK = 0.4544 RON

1 TRY = 0.7682 RON

1 UAH = 0.1479 RON

1 XDR = 5.6911 RON

1 ZAR = 0.2896 RON

Editia 6849 - 16 noi 07:18

Cursuri gratuite de marketing digital pentru studenţii de la Comunicare şi Relaţii publice

Autor: Adina CHIRVASÃ

Publicat la 22 februarie 2018

Studenţii din anul I de la Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare, Universitatea Transilvania Braşov, care îşi doresc o carieră în marketing online, au şansa de a urma „Academia de Online” -   un curs gratuit derulat de două agenţii, împreună cu Facultatea braşoveană. Academia se deschide în 26 februarie şi este disponibilă pentru 10 studenţi, care îşi pot echivala cele 90 de ore de practică obligatorii prin urmarea cursurilor desfăşurate în cadrul laboratorului de informatică din cadrul facultăţii şi prin activitatea organizată la sediul agenţiilor partenere. Celor mai buni cursanţi li se va oferi şi posibilitatea de angajare în regim part-time.
Proiectul pilot se adresează cu precădere studenţilor din primul an al programului de studii Comunicare şi Relaţii Publice, dar este deschis şi altor studenţi sau masteranzi dornici să se specializeze în comunicarea digitală şi marketing online. Selecţia studenţilor participanţi va fi făcută împreună cu coordonatorul activităţii de practică din cadrul facultăţii.
Aflată la prima ediţie, Academia de Online va însemna cursuri ţinute de specialişti în domeniu - Ovidiu Bălcăcian, cofondator The Pharmacy, Laurenţiu Mihai, cofondator The Pharmacy şi Cătălin Ionaşcu, fondator Romanian Copywriter. Academia se desfăşoară în perioada 26 februarie – 25 mai. Academia de Online este organizată în trei module, împărţite pe durata a 12 săptămâni. Acestea sunt alcătuite dintr-o parte teoretică şi una practică. Astfel, studenţii vor învăţa despre Content Marketing (cum se creează conţinutul pentru mediul online, cum se optimizează un website şi care este procesul de creaţie pentru o campanie publicitară online), Facebook Ads (cursuri pe teme precum crearea campaniilor de Facebook, alegerea audienţei pentru reclame, administrarea şi optimizarea campaniilor) şi Google AdWords (cursuri despre ce înseamnă şi cum se utilizează Google AdWords, cu exemple practice pentru promovarea online a unei companii sau organizaţii).
Ideea organizării acestui curs aparţine unui grup format din trei tineri antreprenori, absolvenţi ai Universităţii Transilvania din Braşov. „Scopul programului este să deschidă perspectivele studenţilor de anul I în domeniul marketing-ului digital, oferindu-le şansa să dobândească aptitudini pe care ulterior să le pună în practică într-o viitoare carieră”, spun iniţiatorii.
Pentru ediţiile viitoare, organizatorii plănuiesc extinderea categoriilor de studenţi care pot participa la cursurile Academiei şi au chiar în vedere organizarea unui curs similar şi pentru absolvenţi.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional