leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.7345 RON

1 USD = 4.2201 RON

1 GBP = 5.2361 RON

1 XAU = 190.0986 RON

1 AED = 1.1489 RON

1 AUD = 2.9590 RON

1 BGN = 2.4207 RON

1 BRL = 1.1198 RON

1 CAD = 3.2327 RON

1 CHF = 4.2663 RON

1 CNY = 0.6136 RON

1 CZK = 0.1849 RON

1 DKK = 0.6340 RON

1 EGP = 0.2543 RON

1 HUF = 1.4497 RON

1 INR = 0.0613 RON

1 JPY = 3.8990 RON

1 KRW = 0.3575 RON

1 MDL = 0.2385 RON

1 MXN = 0.2209 RON

1 NOK = 0.4918 RON

1 NZD = 2.8383 RON

1 PLN = 1.1111 RON

1 RSD = 0.0402 RON

1 RUB = 0.0671 RON

1 SEK = 0.4498 RON

1 TRY = 0.7407 RON

1 UAH = 0.1612 RON

1 XDR = 5.8275 RON

1 ZAR = 0.3017 RON

Editia 7008 - 18 iul 04:23

Cursuri gratuite de marketing digital pentru studenţii de la Comunicare şi Relaţii publice

Autor: Adina CHIRVASÃ

Publicat la 22 februarie 2018

Studenţii din anul I de la Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare, Universitatea Transilvania Braşov, care îşi doresc o carieră în marketing online, au şansa de a urma „Academia de Online” -   un curs gratuit derulat de două agenţii, împreună cu Facultatea braşoveană. Academia se deschide în 26 februarie şi este disponibilă pentru 10 studenţi, care îşi pot echivala cele 90 de ore de practică obligatorii prin urmarea cursurilor desfăşurate în cadrul laboratorului de informatică din cadrul facultăţii şi prin activitatea organizată la sediul agenţiilor partenere. Celor mai buni cursanţi li se va oferi şi posibilitatea de angajare în regim part-time.
Proiectul pilot se adresează cu precădere studenţilor din primul an al programului de studii Comunicare şi Relaţii Publice, dar este deschis şi altor studenţi sau masteranzi dornici să se specializeze în comunicarea digitală şi marketing online. Selecţia studenţilor participanţi va fi făcută împreună cu coordonatorul activităţii de practică din cadrul facultăţii.
Aflată la prima ediţie, Academia de Online va însemna cursuri ţinute de specialişti în domeniu - Ovidiu Bălcăcian, cofondator The Pharmacy, Laurenţiu Mihai, cofondator The Pharmacy şi Cătălin Ionaşcu, fondator Romanian Copywriter. Academia se desfăşoară în perioada 26 februarie – 25 mai. Academia de Online este organizată în trei module, împărţite pe durata a 12 săptămâni. Acestea sunt alcătuite dintr-o parte teoretică şi una practică. Astfel, studenţii vor învăţa despre Content Marketing (cum se creează conţinutul pentru mediul online, cum se optimizează un website şi care este procesul de creaţie pentru o campanie publicitară online), Facebook Ads (cursuri pe teme precum crearea campaniilor de Facebook, alegerea audienţei pentru reclame, administrarea şi optimizarea campaniilor) şi Google AdWords (cursuri despre ce înseamnă şi cum se utilizează Google AdWords, cu exemple practice pentru promovarea online a unei companii sau organizaţii).
Ideea organizării acestui curs aparţine unui grup format din trei tineri antreprenori, absolvenţi ai Universităţii Transilvania din Braşov. „Scopul programului este să deschidă perspectivele studenţilor de anul I în domeniul marketing-ului digital, oferindu-le şansa să dobândească aptitudini pe care ulterior să le pună în practică într-o viitoare carieră”, spun iniţiatorii.
Pentru ediţiile viitoare, organizatorii plănuiesc extinderea categoriilor de studenţi care pot participa la cursurile Academiei şi au chiar în vedere organizarea unui curs similar şi pentru absolvenţi.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie