leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6660 RON

1 USD = 4.0348 RON

1 GBP = 5.3083 RON

1 XAU = 165.0626 RON

1 AED = 1.0985 RON

1 AUD = 2.9802 RON

1 BGN = 2.3857 RON

1 BRL = 1.0767 RON

1 CAD = 3.0328 RON

1 CHF = 4.0467 RON

1 CNY = 0.6234 RON

1 CZK = 0.1806 RON

1 DKK = 0.6261 RON

1 EGP = 0.2258 RON

1 HUF = 1.4443 RON

1 INR = 0.0592 RON

1 JPY = 3.6638 RON

1 KRW = 0.3649 RON

1 MDL = 0.2398 RON

1 MXN = 0.1966 RON

1 NOK = 0.4925 RON

1 NZD = 2.7766 RON

1 PLN = 1.0812 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0635 RON

1 SEK = 0.4532 RON

1 TRY = 0.8485 RON

1 UAH = 0.1524 RON

1 XDR = 5.6813 RON

1 ZAR = 0.2950 RON

Editia 6745 - 21 iun 02:19

Cursuri gratuite de marketing digital pentru studenţii de la Comunicare şi Relaţii publice

Autor: Adina CHIRVASÃ

Publicat la 22 februarie 2018

Studenţii din anul I de la Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare, Universitatea Transilvania Braşov, care îşi doresc o carieră în marketing online, au şansa de a urma „Academia de Online” -   un curs gratuit derulat de două agenţii, împreună cu Facultatea braşoveană. Academia se deschide în 26 februarie şi este disponibilă pentru 10 studenţi, care îşi pot echivala cele 90 de ore de practică obligatorii prin urmarea cursurilor desfăşurate în cadrul laboratorului de informatică din cadrul facultăţii şi prin activitatea organizată la sediul agenţiilor partenere. Celor mai buni cursanţi li se va oferi şi posibilitatea de angajare în regim part-time.
Proiectul pilot se adresează cu precădere studenţilor din primul an al programului de studii Comunicare şi Relaţii Publice, dar este deschis şi altor studenţi sau masteranzi dornici să se specializeze în comunicarea digitală şi marketing online. Selecţia studenţilor participanţi va fi făcută împreună cu coordonatorul activităţii de practică din cadrul facultăţii.
Aflată la prima ediţie, Academia de Online va însemna cursuri ţinute de specialişti în domeniu - Ovidiu Bălcăcian, cofondator The Pharmacy, Laurenţiu Mihai, cofondator The Pharmacy şi Cătălin Ionaşcu, fondator Romanian Copywriter. Academia se desfăşoară în perioada 26 februarie – 25 mai. Academia de Online este organizată în trei module, împărţite pe durata a 12 săptămâni. Acestea sunt alcătuite dintr-o parte teoretică şi una practică. Astfel, studenţii vor învăţa despre Content Marketing (cum se creează conţinutul pentru mediul online, cum se optimizează un website şi care este procesul de creaţie pentru o campanie publicitară online), Facebook Ads (cursuri pe teme precum crearea campaniilor de Facebook, alegerea audienţei pentru reclame, administrarea şi optimizarea campaniilor) şi Google AdWords (cursuri despre ce înseamnă şi cum se utilizează Google AdWords, cu exemple practice pentru promovarea online a unei companii sau organizaţii).
Ideea organizării acestui curs aparţine unui grup format din trei tineri antreprenori, absolvenţi ai Universităţii Transilvania din Braşov. „Scopul programului este să deschidă perspectivele studenţilor de anul I în domeniul marketing-ului digital, oferindu-le şansa să dobândească aptitudini pe care ulterior să le pună în practică într-o viitoare carieră”, spun iniţiatorii.
Pentru ediţiile viitoare, organizatorii plănuiesc extinderea categoriilor de studenţi care pot participa la cursurile Academiei şi au chiar în vedere organizarea unui curs similar şi pentru absolvenţi.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotional