Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 21:44

Danezii de la JYSK deschid al doilea magazin din Braşov pe 31 martie

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 martie 2016

Magazinul va fi deschis în cadrul Street Coresi

Danezii de la JYSK deschid al doilea magazin din Braşov pe 31 martie

Retailerul JYSK va deschide, pe 31 martie, cel de-al doilea magazin al său din Braşov, în cadrul Coresi Shopping Resort, după cel deschis în urmă cu doi ani în cadrul Eliana Mall.  Practic, danezii de la JYSK vor inaugura deschiderea Street Coresi, cea de-a doua fază a proiectului Coresi Shopping Resort dezvoltat de francezii de la Immochan România. Compania a intrat pe piaţa locală iniţial în sistem de franciză. Ulterior, danezii au devenit proprietarii unităţilor din România şi Bulgaria, reunind managementul celor două filiale la sediul central din Bucureşti.
Retailerul danez de mobilă şi accesorii JYSK, intrat pe piaţa locală în 2007 cu un magazin la Oradea, a ajuns la 30 de magazine în România după ce pe parcursul anului trecut a deschis zece unităţi. Astfel, danezii merg înainte cu planul de a ajunge la 100 de magazine în România în următorii cinci ani, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii JYSK.
„În anul financiar 2015 (1.09.2014 – 31.08.2015) am deschis zece noi magazine. În afara acestor noi unităţi alte patru magazine existente au trecut printr-un proces mai amplu de renovare şi reamenajare, făcându-se astfel tranziţia de la franciză la conceptul scandinav. Planurile de expansiune pe termen lung nu s-au schimbat în niciun fel, ne dorim să ajungem la 100 de magazine la finalul anului 2020. Nu există o anume zonă sau regiune, vrem să ajungem peste tot. De principiu, am fi fericiţi cu 15 noi magazine pe an“, a spus Alexandru Bratu (foto), country manager al JYSK pentru filialele din România şi Bulgaria. În anul financiar 2014 afacerile JYSK în România au trecut pentru prima dată de pragul de 100 milioane de lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe, în creştere cu 57% faţă de anul precedent. Profitul a rămas însă stabil, la 1,7 milioane de lei.  
În anul financiar 2015 (în „termenii“ JYSK), Alexandru Bratu precizează că retailerul danez a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 70%.
„Numărul de magazine pe care ne-am dori să le deschidem în România anual depinde în mare măsură şi de disponibilităţile existente pe piaţă. Analizăm cu atenţie fiecare proiect existent sau viitor şi rulăm diverse scenarii pentru a ne asigura că facem pasul corect. Măsurăm de zece ori înainte să tăiem o dată“, explică Bratu. Şi pentru anul 2015 cei de la JYSK estimau că vor deschide 15 magazine. În prezent, cea mai mare piaţă pentru JYSK la nivel local este Capitala, unde are cinci magazine, acoperind astfel toate punctele  importante ale hărţii bucureştene. Zonele în care retailerul danez deţine câte două unităţi sunt Arad şi Oradea (unde a început, practic, istoria JYSK în România), iar de la finele acestei luni, şi în Braşov.

1,4 milioane de vânzări într-un an
JYSK a fost fondat în urmă cu aproape patru decenii de omul de afaceri danez Lars Larsen, cu o avere estimată de Forbes la peste 3,5 miliarde de dolari.
Grupul desfăşoară operaţiuni în 41 de ţări, are peste 2.300 de magazine, majoritatea în ţări europene şi numără peste 20.000 de angajaţi. Primul pas făcut de danezii de la JYSK în afara Danemarcei a avut loc la cinci ani de la înfiinţarea lanţului de retail pentru mobilă şi decoraţiuni, piaţa aleasă pentru extinderea peste graniţe fiind Germania.
„În anul financiar 2015 am avut peste 1,4 milioane de bonuri.  E greu de spus însă câţi clienţi unici sunt în spatele acestei cifre. Putem totuşi estima o frecvenţă medie trimestrială, ceea ce ar putea însemna  în jur de 350.000 de clienţi“, a adăugat Alexandru Bratu.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie