Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 06:34

De la genţi pictate, la pantofi

Autor:

Publicat la 03 noiembrie 2017

La trei ani de când a lansat brandul braşovean Lyria, arhitecta Armina Popeanu testează o nouă piaţă

De la genţi pictate, la pantofi

După ce în urmă cu trei ani lua calea antreprenoriatului şi punea bazele unei afaceri cu genţi pictate manual care avea să îi aducă vânzări de 250.000 de euro, Armina Popeanu (foto), fondatoarea brandului Lyria, pariază pe un nou domeniu: producţia de încălţăminte, arată wall-street.ro.
Arhitect de profesie, Armina Popeanu a înfiinţat Lyria cu o investiţie de 5.000 de euro şi începea să vândă online genţi pictate manual. După diverse colaborări cu fabrici de producţie, nemulţumită de calitate, antreprenoarea a achiziţionat o fabrică cu 7 angajaţi în Braşov, pentru suma de 25.000 de euro. Astăzi, Armina Popeanu produce 500 de genţi lunar în fabrica de la Braşov, dintre care un procent de 60% îi revine brandului Lyria, restul fiind produse pentru diverse alte branduri atât locale, cât şi internaţionale. Anual, vânzările de genţi s-au dublat, iar pentru 2017 antreprenoarea estimează o creştere de 150% a vînzărilor, ajungând la o cifră de afaceri de 250.000 de euro.
După vânzări duble anuale şi datorită evoluţiei pieţei de marochinărie, antreprenoarea vrea să parieze pentru un nou domeniu, cel al încălţămintei şi plănuieşte să lanseze o linie de producţie de pantofi pentru a testa această piaţă. Iniţial, antreprenoarea va externaliza producţia şi în funcţie de feedback-ul primit, intenţionează să o includă în propria-i fabrica de producţie. „Deocamdanata suntem în teste, este mult mai dificil să producti pantofi, linia tehnologică este complet diferită, ai nevoie de alţi oameni calificaţi în domeniu, iar forţa de muncă este oricum o provocare pentru noi şi vom externaliza pentru că am învăţat în ultimii ani că este bine să testezi piaţa şi să vezi dacă funcţionează”, povesteşte Armina. Pantofii sub brandul Lyria vor putea fi cumpăraţi online până la sfârşitul anului.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie