Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 14:17

POVESTEA ŞERVEŢELELOR ROM PAPER:

De la o investiţie de 10.000 de euro la exporturi în zece ţări

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 09 sepembrie 2014

Compania braşoveană Rom Paper, specializată în producţia de şerveţele, a fost înfiinţată în urmă cu 12 ani cu investiţie iniţială de 10.000 de euro. De-a lungul timpului, compania a investit 4,5 milioane de euro în utilaje şi spaţii productive, numai anul acesta volumul investiţional fiind de 1,5 milioane de lei, „pe care am folosit-o în achiziţionarea unei linii automate de producţie a şerveţelelor; această investiţie am făcut-o pentru a creşte productivitatea şi a diversifica gama de produse”, spune Claudiu Puchin (foto), unul dintre fondatorii societăţii.
„În plan local, suntem prezenţi cu produse pe rafturile unui număr important de hipermarketuri şi încercăm să ne extindem şi pe alte pieţe externe, cum ar fi Serbia, Macedonia, Croaţia sau Grecia, în plus faţă de cele şase în care suntem deja prezenţi. De asemenea, este evident că scopul nostru este să pătrundem şi în reţelele interne unde nu activăm”, a mai spus Puchin. În prezent, şerveţelele produse la Braşov ajung şi pe rafturile hipermarketurilor din Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria şi Republica Moldova.
„Dezvoltarea reţelelor de magazine de retail modern a fost principala oportunitate de care ne-am putut bucura. Chiar şi în acest moment considerăm că avem o piaţă cu potenţial de dezvoltare, ca urmare a creşterii nivelului de trai, a schimbării mentalităţii oamenilor, dar şi a adaptării la legislaţia europenă din domeniul industriei alimentare. (…)Distribuim prin toate canalele: retail modern, retail tradiţional şi HoReCa. În cazul clienţilor din retailul tradiţional şi HoReCa lucrăm prin intermediul distribuitorilor”, a mai precizat Puchin.
Compania a lansat luna trecută un nou brand de şerveţele – Mototol, până acum vânzând doar sub brandul Fine Touch by Rom Paper.
„În ultimii 5 ani afacerea noastră s-a dezvoltat consistent şi am reuşit să creştem constant chiar şi în plină criză. În 2013 de exemplu, cifra de afaceri a crescut cu aproape 40% faţă de 2012, iar pentru anul acesta se aşteaptă o creştere de 15%”, a mai spus Claudiu Puchin, administratorul Rom Paper.
+2 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie